<p>Hoi allemaal,</p><p>heb echt jullie hulp nodig! Misschien heeft of weet iemand iets. Mijn dochtertje is 7 weken en heeft verborgen reflux. Dit heeft ze nu al een paar weken, nu heb ik het idee dat ze sinds een paar dagen echt last gaat krijgen van haar slokdarm, ze is alleen maar aan het slikken, kwijlen, wil alleen maar sabbelen op haar speen, ze klinkt hees met hoesten, hoest en niest veel (terwijl haar neusje helemaal schoon is en ze heeft ook geen last van slijm, dus een verkoudheid lijkt me niet), ze wilt constant blijven drinken om de 2 uur kwam ze vannacht steeds, terwijl ze er makkelijk 4 uur tussen kan laten, als ze ligt hoor je de voeding omhoog komen en dan denk je woooow nu heeft ze heel de boel onder gespuugd maar ze slikt het door, alles staat al schuin omhoog. Verder erg veel huilen, onrustig en slecht slapen, stopt best vaak met ademhalen en dan ineens hapt ze naar adem en ik weet zo niet eens of ik alle puntjes wel heb opgeschreven. Nu ben ik al 2 keer bij huisarts geweest en gisteren bij kinderarts in zhuis, maar iedereen doet alsof ik gek ben en ik wordt niet serieus genomen, iedere keer ga ik met niks naar huis en zit ik weer in hetzelfde schuitje. Ze heeft paar dagen terug 6 uur gehuild!!!! Niet stil te krijgen en wat had ze een pijn! Ik verdik haar voeding ook al met johannes br. (Nutriton), nu al een hele poos. Mijn vraag is na een heel verhaal (sorry) heeft iemand ervaring met medicatie voor de reflux? Huisarts, kinderarts doen hier ontzettend moeilijk over, terwijl bij cb het woord medicatie wel viel, die ga ik straks maar weer even bellen. </p>