Nexium wanneer werkt het

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij zijn gestart met Nexium i.v.m. verborgen reflux bij onze zoon van 6 weken.</p><p>Dit is de 3e ochtend dat we hem 7,5 mg hebben gegeven.</p><p>We merken nog geen verschil. Hij slaapt overdag nog steeds onrustig, heeft nog vaak de hik, niest veel, klinkt in de avond vol in zijn neusje. Krampjes, maar goed het is week 6 dus de piek en dat hoort erbij.</p><p>We hebben 2 dagen voeding ingedikt met 1 schepje Kruidvat jbpm op 135cc. Ontlasting ging goed gelukkig, maar gisteren spuugde hij 2 uur na de voeding ineens melk terug + beetje maagzuur. Melk was dikker door de jbpm en hij verslikte zich. Hij moet een paar keer kokhalzen en kreeg opnieuw de hik. We zijn geschrokken en mochten direct naar het ziekenhuis komen. </p><p>We moesten vannacht flesvoeding geven zonder jbpm en vandaag met halve schepjes rustig opbouwen.</p><p>Ik zie echter nog geen verschil zoals hierboven omschreven.</p><p>Hij heeft vanochtend 65cc laten staan van zijn fles en dronk ook erg onrustig.</p><p>Wil ik te snel? Kan er ook iets van koemelkallergie achter zitten? Moet ik het meer tijd geven?</p><p>Help:(. Ik wil mijn mannetje zo graag vrolijk zien en niet steeds huilend wakker worden/onrust zien.</p><p>Vrijdag (was de eerste dag van gebruik Nexium) leek het beter te gaan. Viel snel in slaap, sliep ook goed, hikte minder etc.</p>

Mijn zoontje, inmiddels 19 maanden heeft nog steeds nexium. Al een paar keer proberen af te bouwen maar dan wordt hij toch weer geplaagd door t zuur. Het kan even duren voordat er een "laagje" ontstaat in de maag, dat hadden we toen ook. Ze zeiden tegen mij 1/2 weken. Jbp heb ik toen niet meer gebruikt maar wel de reflux voeding van het Kruidvat. Werkt prima. Nu drinkt hij soja melk die is ook lekker dik. Succes en het komt goed, weet ik zeker!

En hou idd de koemelk in de gaten. Kun je hem altijd op laten testen. Als die zo een pijn blijft hebben is er mss meer aan de hand dan alleen het zuur en kan mss wel alles pijnlijk zijn binnenin door een eventuele koemelk allergie.

Terug
Bovenaan