Nexium

<p>Hallo, Ik ben opzoek naar moeders die Nexium gebruiken. Vanmiddag opgehaald bij de huisarts voor mijn dochtertje van 13 weken met reflux klachten.  Hoe geven jullie de Nexium? Mag dit icm JHBP? Wanneer zagen jullie verbetering? Zagen jullie bijwerkingen?    Alvast bedankt!</p>
 
Hoi!
Wij gebruiken sinds ons zoontje 10 weken was Nexium. Bij ons helpt het goed. Ik geef het 's ochtends met een lepeltje. Ik doe de helft van een zakje in een bakje met een theelepel water. 
Wij gebruiken er jhbp erbij omdat we ook Pepti voor koemelkeiwitallergie gebruiken. De meningen zijn verdeeld zie ik vaak hierover. Voor ons werkt het en we hebben nu een vrolijk goedlachs ventje van 5 maanden.
Bijwerkingen hebben wij niet gehad. Ik hoop dat het jullie net zo goed bevalt!
 
[quote quote=10301596]Hoi! Wij gebruiken sinds ons zoontje 10 weken was Nexium. Bij ons helpt het goed. Ik geef het ’s ochtends met een lepeltje. Ik doe de helft van een zakje in een bakje met een theelepel water. Wij gebruiken er jhbp erbij omdat we ook Pepti voor koemelkeiwitallergie gebruiken. De meningen zijn verdeeld zie ik vaak hierover. Voor ons werkt het en we hebben nu een vrolijk goedlachs ventje van 5 maanden. Bijwerkingen hebben wij niet gehad. Ik hoop dat het jullie net zo goed bevalt![/quote]
Bedankt voor je reactie! 
Ik hoop ook heeel erg dat het gaat helpen. Gisteravond was het heel erg, krijsen van de pijn, maagzuur weg slikken. Ik wil ook proberen jhbp te blijven geven omdat ik anders bang ben dat de melk er weer uitkomt dat gaat nu goed enkel last van maagzuur vaak paar uur na de fles.
 
Hoi
Ik maakte een fles met JHBP. De Nexium loste ik op en deed ik in een klein flesje met een beetje melk. Eerst de fles met Nexium en daarna de fles met JHBP. Anders nam mijn dochter het niet. 
Het gaf haar meer rust tav pijn. Maar het spugen bleef. Ondanks beide middelen. Ze is nu bijna 2. Toen ze ging zitten werd het een stuk beter. Ook KMA. 
 
Terug
Bovenaan