nichtje van 3,5 doet sverre na 17 maanden

hoi hoi

effen een vraag yael is het nichtje van sverre die is 3.5 en doet alles na wat sverre doet praten in de box. is dat normaal? aandacht? wat kunnen wij er aan doen? ze zien elkaar 2 dagen in de week bij oma.

hoop op reactie doei doei lucy

Hoi hoi,

Wat grappig, Kevin zijn neefje doet hem ook na. Hij is nu net 3. Hij ging ineens weer kruipen, moest zijn brood in kleine stukjes, weer uit een flesje drinken (half jaar geleden). Zij zien elkaar eens in de 2 weken 1 dag. Denk dat het een beetje aandacht vragen is, maar  misschien ook wel de leeftijd.  

groeten, Kabo

Hoi Hoi.

Heel herkenbaar dit,ik heb een dochtertje van 17 maanden en een Dochtertje van 4 jaar.
Mijn oudste doet ook steeds haar zusje na,in de box willen,in de loopstoel willen,zo brabbellen als haar zusje en noem maar op.
Op het cb hebben ze mij vertelt dat ik het maar zoveel mogelijk moet negeren,en als ze pas op haar eigen manier mama roept (want die doet ze op op zo toon als haar zusje)
Dat ik dan pas mag reageren,en haar duidelijk moet maken dat ze het zo goed doet op haar eigen manier,want zij is de grote zus.
Dus het negeren help wel,want het is echt een manier om aandacht te vragen.

Groetjes Hendrika

Terug
Bovenaan