nichtje waterpokken

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ja titel zegt het al het nichtje van sverre heeft waterpokken. sverre is er door heen gevietst want ze zien elkaar heel erg veel.

maar is zo zielig om het te zien zo gespikkelt hahaaha o wat gemeen. zit nu wel te lachen maar als sverre het heeft is het niet leuk.

heb wel tegen men broer gezecht dat hij een foto moets maken ihihihi.

nou doei doei lucy

Hoi Lucy,

ben benieuwd, of Sverre er echt doorheen fietst: waterpokken zijn zeer besmettelijk. Wij dachten ook, dat Lars de dans ging ontspringen, maar op het randje van de drie weken incubatietijd werd hij toch ook mr. Spikkel...
Overigens viel het bij hem gelukkig mee.
Dus ik duim voor je!

Groetjes, Marijon

ach, als Sverre het over drie weken krijgt, dan heeft hij het in iedergeval al gehad voor hij op de peuterspeelzaal begint.
Dacht dat het bij mijn zoontje toendertijd niet meer goed zou komen, wat zag die eruit zeg. Mijn zijn huidje was na een tijd (want die littekentjes blijf je echt nog wel effe zien) weer babyzacht!!

Lucy, wacht dus eerst maar nog effe drie weken af, voordat je denkt hij krijgt het niet....

Succes ermee, vroeg of laat moeten ze er toch aan geloven.

Groetjes Renata.

O ja, en als ze pech hebben en ze krijgen het de eerste keer  maar oppervlakkig, dan kunnen ze  het nog voor een 2e keer krijgen ook.
Dus maar hopen dat je kind goed onderzit, ben je er in 1x vanaf.

Liefs Renata.

Hoi Renata,

hoe lang duurde het bij jouw zoontje voordat de vlekjes helemaal verdwenen waren?
Lars is allang hersteld van de waterpokken, maar je kunt de vlekjes nog wel zien zitten.

Groetjes,

Marijon

Hoi Marijon,

Mijn zoontje is nu alweer 7 jaar en toendertijd was hij denk ik twee/drie jaar toen hij de waterpokken kreeg. Het heeft echt wel drie maanden geduurd voordat alles was weggetrokken.

Maar hij zat in zijn gezicht en vooral op zijn kin zo ontzettend onder (ook wel op de rest van zijn lichaam, maar dat valt niet zo op), dat ik dacht:
ohhh, dat komt nooit meer goed.

Hij heeft er echt geen littekentje van over gehouden, maar het duurde dus wel een hele tijd (zeker ruim drie maanden) voordat hij weer een normale zachte huid had!

Nu hebben we er nog een dochtertje van bijna 15 maanden bij, dus weer afwachten wanneer zij de waterpokken krijgt....

Groetjes van Renata.

Dank je wel! Dan zullen we gewoon geduld moeten hebben
Je zoon is vast een hele trotse grote broer voor zijn zusje !? Mijn nichtje scheelt 5 en 3 jaar met haar grote broers en wordt op handen gedragen...

Groetjes, Marijon

Hoi Marijon,

Nou, onze Julia heeft ook twee grote broers.
Cas van 8 jaar en Niek van 7 jaar!

Toen ik zwanger was, wilden ze (als het dan toch moest) heel graag een broertje. Maar helaas voor ze werd het een zusje...
Nadat ze over de teleurstelling heen waren (dit duurde een uurtje) waren ze toch wel heel erg blij met hun zusje en sindsdien doen ze inderdaad ALLES voor haar en vinden ze haar superschattig. Het valt me altijd  op hoeveel ze van haar kunnen hebben en ze zijn altijd lief tegen haar.

Erg leuk om te zien!!

Groetjes van Renata.

Terug
Bovenaan