nick lag in het ziekenhuis!!!

A

Anoniem

Guest
hier even het vervolg op mijn vorige stukje (reflux)
nick had medciatie gehad tegen de reflux, 1e en 2e kerstdag ging het super
helaas ging het daarna helemaal niet goed en spuugde hij weer heel veel
ik weer contact opgenomen met de ha werd niks wijzer. uiteindelijk zijn we savonds maar naar de hap gegaa, uiteraard was er geen kinderarts aanwezig en moesten we de volgende dag terug komen want dit was niet goed (dat snapte wij zelf ook)
de volgende dag hebben ze nick nagekeken en hij moest blijven :'(
gelukkig mochten wij heel de dag bij hem blijven en bleef ik ook bij hem slapen.
ze gingen hem zo observeren om te kijken wanneer hij spuugt en hoeveel!
na 2 dagen ging nick heeeeeel veel spuugen dit waren zelfs wij niet van hem gewend, de volgende dag kwam er ook diaree bij :s
nick had blijkbaar het NORO virus opgelopen, wat was ons mannetje ziek zeg.
hij kon niks meer binnen houden alleen ors, ze ogen gingen al helemaal diep liggen
na een paar daagjes knapte nick goed op en konden wij naar huis want het virus was over!!!
ja idd het virus was over, maar wij weten nog steeds niet waarom nick nu spuugt!! de volgende dag kwamen ze hun excuses aanbieden ze waren vergeten waarom nick was opgenomen (grrrrrrrr)
ondertussen weer de medicatie tegen reflux gestart en kon wel 2 weken duren voordat het zijn werk zal deon. op vrijdag kwamen ze bloedprikken het kon ook wel een allergie zijn (er was blijkbaar weer een arts wakker geworden)
maar liefs 7 buisjes bloed (het maximale wat mag bij een baby) de volgende ochtend werden we wakker gemaakt stond er een vrouw in de kamer die wou weer bloedprikken!!! ze dacht dat nick een ander kindje was :s
na 4 dagen kregen we de uitslag nick is niet allergisch dus nog steeds doorgaan me de medicatie en we gingen verbetering zien :d
afgelopen dinsdag mocht nick mee naar huis hij heeft precies 2 weken in het ghz gelegen, officieel moeten we in mei terug voor onze vervolg afspraak maar we gaan daar nooit meer heen ik raad het iedereen af!!

gelukkig gaat het nu een stuk beter met nick ze medicijnen werken wel :d
hij is nu wel helemaal uit zijn ritme, zijn bedje staat nu bij ons op de kamer hij wil nu niet meer alleen zijn ik ben natuurlijk 2 weken lang dag en nacht bij hem geweest (maarja dat komt ook wel weer goed)

Wat vreselijk zeg! Je kleine mannentje zo ziek!
Wat zouden jullie bang zijn geweest. Hopeljk gaat het nu beter met hem en wordt de reflux minder.
Mijn zoontje heeft ook reflux...
De kinderarts wilde hem geen medicijnen geven. Volgens haar, is het niet bewezen dat de medicijnen helpen en zijn ze voor babys (te) zwaar.
Zo zie je maar weer... zo veel artsen zoveel meningen!

Och jeetje, dat zal idd een schok geweest zijn....
Hoe kan er nou in een zk geen kinderarts aanwezig zijn?!?! Beetje raar allemaal....
Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan als dat het probleem is. Lijkt me vreselijk voor zo'n kleintje zoveel last van zuur en dan ook nog eens een virus erbij...

Succes met de kleine.

Groetjes,
Petra

Agossie, dus Nick is slachtoffer geworden van dat NORO virus in het GHZ. Tja, je leest erover in de krant, maar verder is het ver van m'n bed show...

Nou, hopelijk komt er snel duidelijkheid en verbetering!

Jeetje meid, wat een verhaal. Nu wordt het tijd om lekker bij te komen allemaal en van alle vooruitgang te genieten. Sterkte samen en kop op! Liefs Pippi
(Geen idee, wat het GHZ is en het NORO virus, dat is hier blijkbaar nog niet doorgedrongen.... )

hoi

ghz = groene hart ziekenhuis in gouda

noro virus= heerst vaak in ziekenhuizen en kinderdagverblijven bejaarde kunnen daar aan dood gaan :s

Terug
Bovenaan