Nick weer thuis

Vanmiddag zijn Nick en ik weer thuisgekomen. Hij heeft toch een nierbekkenontsteking en wordt daar nu nog voor behandeld. Hij heeft nog steeds een infuus want de antibiotica moeten daardoor toegediend worden. Dit komen ze thuis doen tot en met zaterdag. Daarna moet hij nog 4 daagjes aan een antibiotica drankje. Dan moet hij nog tot zeker half augustus aan een lichte antibiotica tot alle uitslagen binnen zijn. Over 2 weken wordt een contrastvloeistof via zijn urinebuis ingebracht om te kijken of zijn urinewegen en nieren(kleppen) goed werken. 2 weken daarna krijgen we de uitslag.
En over een half jaar krijgt hij nog een andere scan om te kijken of zijn nieren geen blijvende schade hebben opgelopen.

En ik maar denken dat hij koorts had door de verkoudheid.
Ik kan nog steeds niet bevatten wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd.
Wij allemaal trouwens niet..
Groetjes,
Monique

Hoi,hoi,

Jeetje,wel heftig allemaal en wat sneu voor je kleine  mannetje.  Wel fijn dat hij weer thuis is. Het lijkt me verschrikkelijk om hem daar steeds achter te moeten laten of bleef je daar? Voorlopig zijn jullie dus nog niet klaar met de ziekenhuis bezoeken. Ik hoop dat hij verder snel opknapt!

groetjes Sonja

Jeetje, ik hoop dat het snel weer beter met je gaat Nick. Voor jou maar ook voor je papa en mama. Ik zal voor je  dat je weer snel beter voelt.
Kus van Sophie

Nick en papa en mama, heel veel sterkte. Ziek zijn is niet leuk, maar je wordt vast gauw weer beter, jongen. Laat je maar lekker vertroetelen door papa en mama.

Dat is nog een hele weg te gaan! En je bent toch naar de HA gegaan/gebeld? Je was er op tijd bij, anders was het nog veel erger geweest! Bij koorts altijd even bellen als ze nog zo klein zijn, beter een keer te vaak dan te weinig denk ik altijd.

sterkte ermee!

Sabine

Terug
Bovenaan