Nicktess

A

Anoniem

Guest
Hey hoi,

Vraagje he...

onlangs heb ik gelezen dat jij ook last van je schildklier hebt.....heb je er medicatie voor...en heb je als je medicatie hebt ook nog steeds klachten??? En wat voor klachten heb je....en hoe lang weet je al dat je een schildklierafwijking hebt????

En is ie te traag of te snel????

pffff wat een vragen he haha.....sorry...

ik zelf heb ook een afwijking, nl. traagwerkende en ondanks de euthyrax nog wel moeheidsklachten enz......

Nou hoor graag van je

Liefs Denise

he denise

mijn schildklier werkt sinds mijn achtiende te traag. Met medicijnen is dit heel goed gegaan tot aan de zwangerschap van tess. Na de zwangerschap krijgen ze mij niet meer goed ingesteld op de medicijnen. Met als gevolg moe moe en nog eens moe.

Ook toen ik wel goed was ingesteld op de medicijnen was ik altijd wel snel moe, ik heb veel slaap nodig.
Ik moet nu om de 6 weken bloed prikken om te kijken wat de waarden zijn.
Ben jij wel goed ingesteld op de medicijnen??

Liefs sandra

hey hoi

bedankt voor je reactie.....

bij mij zijn ze er na de zwangerschap van Yoëll achter gekomen omdat ik echt niet meer mn bed uit kwam (had natuurlijk ook met de slapeloze nachten te maken hahaha) maar was lichamelijk en geestelijk niet zoals het moest wezen....ze dachten eerst aan een depressie maar zow voelde ik het niet, dus overal op laten prikken etc en daar kwam dus uit dat mn schildklier te traag werkte laagste dosering euthyrax gekregen en toen knapte het wel wat op, nog steeds is de dosering niet verhoogd en de bloedwaardes wisselen bij mij ook nogal....en nog steeds veel moe enzow....ik moet ook zo om de 6 week prikken omdat ze het bij mij ook in de gaten willen houden...

nou meis hopelijk krijgen ze het bij jou snel op pijl hoor...

de ha heeft wel tegen mij gezegd dat het mijn miskraam zou hebben kunnen veroorzaakt......pffff nou daar word je happy van zeg....

liefs mij

Terug
Bovenaan