nicktess

Lief dat je aan me denkt.

De laatste twee dagen kan ik er wat beter tegen (tegen de onvoorspelbaarheid) maar het blijft lastig.
Jurgen doet wel enorm zijn best en we hebben ook wel momenten dat we lekker kunnen lachen met elkaar en kunnen donderjagen met de kinderen.

Ik kan wel erg slecht tegen het negatieve, ik loop dan vaak even weg.
We zullen zien hoe het de komende weken gaat. Volgens de huisarts moesten we wel op 3 tot 6 maanden rekenen totdat hij weer zichzelf was. Dus dat wordt nog even doorbijten.

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Ik meng me er ook even in. Wou even zeggen dat ik het idee heb dat jullie er goed mee om gaan. Tja, en dat negatieve is lastig, weglopen lijkt me een goede optie. Dan mondt het niet uit in ruzie én geef je hem een signaal. Helaas hoort het negatieve er wel een beetje bij, maar dat betekent ook dat als hij weer beter wordt, dat stukje ook minder zal worden/ weg zal gaan!
Het is idd een lange weg die jullie te gaan hebben zoals de huisarts al aangaf, maar de situatie is ook niet in een week ontstaan, dus dat is niet zo vreemd. Dat maakt het natuurlijk niet minder lastig. Maar nogmaals: ik heb echt het idee dat jullie er samen goed uit gaan komen, en misschien kun je over bijv. een jaar zeggen dat je er sterker door bent geworden.

Ik wens je nog een vrolijk pasen!

Ellen mv Julian

Gelukkig is het niet een en al ellende, maar kunnen jullie ook af en toe nog genieten met zijn allen, dat is toch wel erg fijn! Het kan een tijd duren voordat Jurgen weer lekker in zijn vel zit, maar jullie slaan je er vast wel doorheen!
Veel sterkte,
Laura mv Thom

Terug
Bovenaan