Nicktess

Hey meis,

ik vroeg me af hoe het met jullie gaat? (jullie zijn nu op vakantie zeker, bedenk ik me nu). En dan vooral met Jurgen? Kan hij het volhouden, weer aan het werk?

Liefs Jenneke

wat lief jenneke dat je aan ons denkt.

Jammer genoeg gaat het nog niet echt lekker met jurgen. Hij werkt inmiddels we 3 halve dagen maar dat kost hem veel moeite.

Tijdens de vakantie heeft hij besloten dat hij wil stoppen met de medicijnen. Die medicijnen zorgen ervoor dat je emoties vlak worden. Hij moet zich dan minder somber voelen maar je wordt ook niet echt blij. In de vakantie vertelde hij mij dat hij er zo van baalde dat hij nooit meer echt ergens van kan genieten. Hij wou dus stoppen met de medicijnen zodat hij zich misschien weer meer zichzelf voelt. We moeten dus maar kijken hoe dat gaat.

Verder blijft het gewoon lastig voor hem maar ook voor ons als gezin. ik merk dat mijn energie een beetje op is. Ik wil me wel inleven in hem maar kan er niet altijd de puf voor opbrengen. Ook als ik hem vertel hoe moeilijk het soms voor ons is dan betrekt hij het zo op zichzelf dat ik me er weer schuldig om ga voelen.

Het blijft dus lastig.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan