nicky heeft de waterpokken

vanmorgen dacht marchel dat nicky een puistje had op haar voorhoofd...ging ik haar net uitkleden om te douchen,zit ze vol met rode vlekjes en blaasjes...pppfff de waterpokken zijn in aantocht.gelukkig zit ze er nog niet aan te krabben.wie van jullie kindjes heeft ook al vroeg de waterpokken gehad.nicky is van 03-03-2008...groetjes,karin

Milton heeft het gehad maar Shanice heeft een heel klein vleugje evan gehad . Niet veel dus maar die was er niet ziek van gelukkig. Milton trouwens ook niet ze kunnen het beter op jonge leeftijd hebben dan als ze ouder zijn is mij verteld. Maar het is altijd rot wat je kan doen is de calendulan emulsie halen voor waterpokken voor de jeuk.
Beterschap ik hoop dat ze er snel vanaf is

groetjes lisette

Oh, wat zielig! Leah heeft de waterpokken gehad voordat ze 1 jaar werd, in een milde vorm, dus ik verwacht dat ze ze nog wel een keertje krijgt. De emulsie van VSM is echt een aanrader bij waterpokken!! Sterkte met Nicky, ik hoop dat ze er goed van af kan blijven.

heyhey

sterkte met je kleine meid! :(

nathalia heeft ze ook nog niet gehad, maar idd wat lisette ook al zei: beter nu dan over een paar jaar.
ze kan het maar alvast gehad hebben toch.

hoop dat ze er weinig tot geen last van heeft en dat het snel weer over is.

liefs, do

Hoi,

Onze oudste heeft het gehad, de jongste 2 nog niet,
wij hadden toen poeder tegen de jeuk en om het uit te drogen en een paracetamol voor de koorts.

Beterschap, ge MJ

Norah heeft het ook nog niet gehad, maar mijn broer kreeg het toen hij anderhalf was, drie weken na mij (ik ben twee jaar ouder). Volgens mijn moeder heeft hij er weinig last van gehad, hij vond de talkpoeder erg lekker kriebelen... Hij staat ook breed lachend op de foto die toen tijdens het poederen gemaakt is. Maar misschien heeft mijn moeder een geromantiseerd beeld in haar hoofd van hoe het toen was...!

Hopelijk valt het allemaal mee, succes!

Groetjes,
Jamie

Terug
Bovenaan