NICOLE , ben je hier ook nog aanwezig!!MAMA VAN DELANI!!

hey meissie ik loop je steeds mis daarom effe hier een berichtje voor jou!!
en hoe staan de zaken daar er voor??
ik ben zo benieuwd!!
hoop dat je goed nieuws hebt voor mij!! kan ik wel0 gebruiken haha
tot snel, xxx wendy

Hoi Wendy!

Jaja, ik ben nog steeds bijna dagelijks op dit forum te vinden, alleen ben ik nu meer van het "meelezen".
Vandaag moet ik (niet!) ongesteld worden... Ik ben de hele dag al zo zenuwachtig als wat. Iedere keer als ik naar de wc ga verwacht ik het ergste, maar tot nu toe nog niets van de reddays te bekennen. Ik voel me wel zoooooooo zwanger. Maar dat heb ik wel vaker gehad en telkens bleek ik het fout te hebben. Ik denk dat door alle hormonen je lichaam ook zwaar in de maling wordt genomen. Pijnlijke borsten, misselijk, enz.... Het zijn ook allemaal bijwerkingen van de clomid en pregnyl, dus zolang je geen positieve test hebt weet je niets!
Als ik morgen ochtend nog niet ongesteld ben dan ga ik een test doen.

Hoest verder met jouw??
Jij over 2 dagen toch? Laat wat horen! Zeg anders eens een tijd dat je op msn bent
´s avonds, dan kan ik ervoor zorgen dat ik er ook ben!

Liefs Nicole

hey meissie!! wat kut weer dat ze toch zijn gekomen!!!

word je echt niet goed meer van he!! ik geloof er zo niet meer in hoor, bij ons,  ik begin steeds meer aan het idee te wennen dat ik / wij, met 1 gezonde dochter ook een heel mooi leven kunnen krijgen, want dit breekt echt op hoor!! die spanningen iedere maand!! wel /niet .
ik kan het steeds minder goed verdragen maar ja dat heb jij natuurlijk ook!!
maar ja we wachten maar weer gewoon af!!
ik hoor je snel weer op msn!!! haha als we er ooit tegelijk komen!!

maar het moet ooit gaan lukken!!!!

dikke kus van mij,

Terug
Bovenaan