nicole

A

Anoniem

Guest
He lieve nicole,
Ik wilde je nog even reageren op je reactie op mijn berichtje (voor ibbeltje en kruimel een paar dagen geleden)
Het gaat inmiddels wel goed met me, al heb ik soms dagen erbij zitten (vooral met stress op het werk) dat ik merk dat ik nog niet de oude ben. Ik heb dan een mega kort lontje en voel me mega opgefokt. Echt heel erg. Ik probeer dan ook op de dagen dat ik lekker vrij heb,exta goed voor mezelf te zorgen en dat lukt ook wel.

Hoe gaat hetnu met jou? Kun je het inmiddels allemaal een beetje bevatten? Wanneer heb je de 12 weken echo? Wel fijn dat je nu gewoon naar de gyneocoloog kan gaan en niet meer naar het ziekenhuis (toch...of het ik dat fout begrepen)
Ik hoop dat met jou en je kleine muppie ook alles goed is (en af en toe lees ik nog wel eens op je web log hoe het met je gaat...voelt een beetje aan als gluren maar zo bedoel ik het niet)

Wel lief dat je nog zo betrokken bent met de andere meiden hier. Toch wel raar als je ineens zelf niet meer in de mmm zit, moeilijk om dat zo opeens los te laten. Kan me er wel iets bij voorstellen hoor, je leeft zo met elkaar mee. Juist omdat je weet wat we met z'n allen mee maken.

Ga even met mijn mannetje shoppen bij de Intratuin.

Liefs indy

Hoi Indy,

Wat fijn dat het iets beter met je gaat. Het is zeker zwaar. Als je zeker van jezelf bent kun je dadelijk met goede moed aan de 2e poging beginnen.

Met mij gaat alles goed. Het besef is er het ene moment wel en dan weer niet. Nog 2 weekjes wachten en op 16 februari heb ik de 12weken echo. Misschien dat we dan ook echt zeker zijn.

Zeker blijf ik jullie hier volgen. Het zijn hier nog steeds gezellige meiden, alleen moet ik zeggen dat ik weer heel veel nieuwe namen hier zie.

Meid veel plezier bij de intratuin.

Ik zal je blijven volgen.

Liefs
Nicole

Terug
Bovenaan