@Nicole

Jep, klopt... Er is een tijdje een groep onbekende voor mij geweest die foto's van mijn kinderen van hyves afhaalden en ze op hun eigen hyves neerzetten. Bij toeval ben ik daar achter gekomen en omdat ik niet wilde dat deze groep op het maartforumhyves terecht zou komen heb ik me daar (tijdelijk) als lid afgemeld. Inmiddels zijn zowel de politie als de beheerders van hyves erachter aan gegaan en zijn deze personen verwijderd. Heel ingewikkeld en vaag verhaal, maar het is allemaal goed afgelopen!

Jemig wat een verhaal zeg!! Ik had het er laatst nog met mijn vriend over dat er van die rare mensen rond lopen. Ik had een super leuke foto van Kas in bad maar die wil ik dus absoluut niet online plaatsen (hyves, FB) vanwege dit soort rare dingen.

Ik hoop dat het nu opgelost is voor je en er verder geen nare dingen uit voort gekomen zijn!

Groetje,

van mijn man mag ik idd ook geen blote foto;s van de kids plaatsen!! is ook eens een waarschuwing vanuit hyves geweest dat mensen er rare dingen mee doen dan.,.....

flauw eigenlijk he

Terug
Bovenaan