Nie lekker!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

dit is Stijn (bijna 19 maanden)  zijn favoriete uitspraak wanneer we aan tafel zitten! En hij doet het bij alles: ontbijt, lunch, avondeten. soms zelfs ook met zijn drinken.  Behalve als hij lekker iets zoets op zijn brood heeft.
zijn er mama's die op dit moment ook zo'n fase met hun kleintje doormaken? We proberen er maar heel luchtig onder te blijven en het verder aan hem te laten. We laten hem gewoon een kwartier aan tafel zitten en laten zijn bord ook staan. Alleen als hij er mee gaat 'mieteren' halen we het weg. En raadt eens: het toetje gaat er in als koek!!!

Groetjes,
Kiki

Hoi Kiki,

Mijn zoontje in zaterdag 18 maanden en zit nu ook in zo'n fase....alleen zegt hij bij ons altijd NEE en zwiept bijna z'n bord van tafel af....maar goed, we laten het maar zo, ik was ook een slechte eter en ben er niet slecht van geworden, dus ik maak me geen zorgen! Wel laten we z'n bordje staan en als hij niet wil, dan wil hij niet....komt allemaal wel weer goed! Niet dwingen is mij geadviseerd, want dan wordt het elke avond strijd!

Je bent dus niet de enige!

Groetjes
Angelique

Hoi,

ik weet dat ik niet de enige ben en dat hij het ook zeker wel gaat redden qua groei enzo, maar zo heel af en toe voel je je toch wel radeloos!
Ik hoop voor jullie dat het ook weer gezellig wordt aan tafel!

groetjes

Ja er zit niets anders op, dus wij doen gewoon vrolijk en gezellig en soms mag hij van ons bord eten....en dan gaat er wel wat in, maar ik snap inderdaad dat het frustrerend kan zijn!! Je gaat je toch zorgen maken! Maar het komt goed!

Hoihoi,

nou over dat goedkomen , mijn oudste is 7 en het is ook standaard dat lust ik niet als we gaan eten. De ene keer storen we ons er meer aan dan de andere keer maar hij is al niet een van de dikste dus we willen toch dat hij wat binnen krijgt. Maar het is soms toch onverstelbaar dat ze met dat kleine beetje eten toch best groeien.

Dus groeien doen ze toch wel maar de ergernis blijft soms wel een beetje.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan