Niek is geboren

Op de derde inleiddatum is hij dan eindelijk 19 augustus om 16.16 uur geboren!

De bevalling was op het einde een hel. Wel perendrank en maat 5 cm ontsluiting. Bleek dat de weeën niet sterk genoeg waren. Infuus nog maar wat hoger, maar daarvoor moest ie wel teruggestort worden, want hij zat niet goed meer. Hij liep niet door....
De weeën werden erger maar mocht niet persen, terwijl de drang er echt was... Binnen een half uur ben ik van 5 cm naar volledige ontsluiting naar kindje gegaan...
Ik heb Niek gelukkig wel vast mogen houden. Na onderzoek moest hij naar de ic, snachts mocht hij naar de high care afdeling.
Helaas weten ze nog niet wat er aan de hand is, maar dat is op dit moment onze laatste zorg. Niek kan niet (tot zeer slecht) slikken. Hierdoor stikt hij soms in zijn eigen slijm... Met logopedie proberen we hem het zuigen en slikken aan te leren en we zullen dus nog weken op en neer moeten reizen naar Nijmegen.
Verder heeft Niek wat uiterlijke afwijkingen en de al eerder geziende hersenafwijkingen. Welke onderzoeken ook gaan lopen. Morgen gaat hij onder de mri, hij heeft nu plakkers om zijn hersenactiviteit te meten.
Dit is in het kort ons verhaal.
Voor de mama's die nog moeten, de andere bevallingen waren veel fijner en dit verhaal komt gelukkig niet vaak voor. Voor jullie nog veel sterkte......

Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.
Wat een heftig verhaal zeg! Je bevalling klinkt inderdaad alsof hij uitzonderlijk moeilijk was.
Hoe voel jij je nu? Wel zelf al weer aan het herstellen? Je spreekt over heen en weer reizen , betekend dag dat je zelf al weer naar huis bent?

En wat lijkt me dat moeilijk om te zien, dat je kindje stikt omdat hij niet kan slikken. Heeft dit te maken met zijn hersenafwijkingen? Of weet je dat nog niet? Ik hoop dat je ondanks de bijzondere omstandigheden toch ook kunt genieten van je mooie mannetje! Want hoe je het ook bekijkt; het blijft toch weer een wonder, de geboorte van een nieuw kindje.

Liefs,

T

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van Niek!!!!
Dit is zeker een heftig verhaal!!!!!
Ik wens je heel veel sterkte deze periode en de periode die komen gaat.

Hey, gefeliciteerd met jullie zoon. Wat goed van je om je verhaal te delen met ons. Heftige bevalling zeg! Heel veel sterkte bij alles wat nog komen gaat in de komende periode!

Hey
Wat een verhaal heel veel sterkte en kracht de komende tijd.en natuurlijk ook gefeliciteerd dat jullie mannetje er is klinkt als een heftige bevalling ik hoop dat je zelf snel hersteld zodat jullie alle kracht en energie hebben voor de tijd die nog komen gaat...
veel liefs

Gefeliciteerd met de geboorte van Niek!
Ik denk wel dat jouw verhaal het heftigste bericht op de "Mamaclub Augustus 2012" is.
Wat een zorgen zo'n klein ventje met zich mee kan brengen.
Ik hoop dat jullie een rooskleurige toekomst tegemoet gaan en ik wens jullie alle geluk toe met jullie gezin! Hopenlijk zijn jullie snel met z'n allen thuis!
Veel liefs

Van harte gefeliciteerd! Hoop dat het dlikken nel beter word en dat jullie snel meer duidelijkheid hebben over de toekomst. Wat een ontzettend mooie naam trouwens.
Hoe gaat het nu met jullie? (lich. En psych.)

Terug
Bovenaan