NIEK73???????? waar ben je??????

Hoi Annemieke,

Alles gaat goed hoor, ben een aantal dagen niet achter de computer geweest. Donderdag zijn we weer op controle geweest bij de gyn. Met kleine alles goed, moeders houdt harde buiken ondanks rustig aan doen. Helaas, maar ja. Zolang het niet regelmatig wordt geen reden tot paniek.
Helaas is onze 20 weken echo een week uitgesteld tot volgende week. Jammer hoor,
Hoe is alles bij jullie???
Liefs Nienke

hoi hoi,

wilde je al eerder mailen maar het schoot er steeds ff bij in.. sorry..
hier alles lekker.. vanochtend wezen zwemmen en willem is nu doodmoe haha
ik trouwens ook.. pfffff
ik werk dus wel weer en kan je vertellen dat kantoor zitten valt me zwaar.. ik slaap echt elke middag met willem mee.. en die slaapt nu nog steeds van 11 tot ong.13/14u ja dat wordt ook steeds langer haha
deze zwangerschap valt me echt stuk zwaarder dan de eerste jou ook?
wil aan de ene kant zoveel doen maar heb vaak de puf gewoon ff niet..
maar ach ik probeer er wel van te genieten want het zal wel de laatste worden..
maar genoeg over mijn geklaag..
heb je je 20weken echo al gehad?? en en en en en en en???
wat zijn jou plannen? nog op vakantie?? al iets met babykamer gedaan?
het zindelijk worden van willem heb ik weer ff in de ijskast gezet..   hij drinkt wel nu uit een normale beker/glas (van plastic) maar hij snapt nog niet eens dat POEP bah is.. dus na de vak misschien ff weekje proberen??
ben je al naar hof van kaatje geweest? is echt super!
zullen we na mijn vakantie keer afspreken?? das dan pas ergens half juni??
of misschien zie ik je 14juni op de eerste stap?

zo nu willem uit bed halen....
tot snel!

liefs Annemieke

He Annemieke,

We hebben dinsdag eindelijk de 20 weken echo gehad, alles was goed met onze hummel, groeit precies volgens schema. Niet gezien wat het geslacht is, blijft dus nog even een verrassing. Zijn nu aan het stoeien met de jongensnaam.
Verder krijg ik steeds vaker harde buiken ondanks dat ik lui op mijn stoel zit. Gelukkig heeft het tot nu toe geen consequenties voor de baarmoedermond, dus dat stelt wel gerust.
Aan de babykamer gaan we niets veranderen,  alleen de bewoner. Famke krijgt een andere kamer en daar gaan we binnenkort mee beginnen. Er hoeft niet zoveel te gebeuren, andere vloerbedekking en 1 muur moet behangen worden. Afgelopen weekend hebben we al een kast enzo gekocht voor haar.
Hoe ga jij dat straks doen met de kinderwagen, neem je een plankje of een tweelingwagen. Ik denk dat wij voor een plankje gaan, al hoop ik wel dat Famke wil blijven staan. Een extra kinderwagen neemt weer zoveel ruimte in.
Hoe bevalt het werken?? Waar werk je nu, bij de KLM op kantoor??
Fijne vakantie en misschien tot de 14e
Liefs nienke

ha nienke,

harde buiken jeeeee meis klote zeg! vooral omdat je al weinig doet.. minder kan waarschijnlijk niet meer..... maar de beeb doet het goed das wel het belangrijkste!
nogmaals als je makkelijk leesvoer nodig hebt! only ask me..
trouwens had ik al gezegt dat ik jou naam ook errug leuk vind..
maar we gaan voor iets anders.. haha
babykamer welnu haha wij gaan precies het zelfde doen.. willem gaat verhuizen..
we gaan bij ikea peuterbed halen en een kast.. op de muren waarschijnlijk http://www.funtoseestickers.nl/  want we hebben alle 2 nog nachtmerries over behang afkrabben..   en er staat dat we ze makkelijk weer eraf kunnen halen.. dussssss

werk: ik werk als intercedente bij adecco in het radboud welnu (niet lachen) ik ben eigenlijk meer de hele tijd aan het copieren.. en verselijk saai werk aan het doen. maar ach het moet gebeuren.. en deze maf is daar dus de aangewezen pers voor..
het klonk zo intressant..... hahahahaha
het voordeel is natuurlijk wel dat ik een parkeer kaart ga krijgen voor het radboud haha scheelt weer

vandaag weer geweest voor willem hij gaat over maand ong. spalk krijgen vandaag gips afdruk laten maken maar dat ging errug makkelijk.. niet verwacht!

tja kinderwagen welnu ik ga niet met een tweeling wagen lopen! ik ben namelijk helemaal verliefd op mijn bugaboo!! zou alleen wel stiekum de roze dekjes willen hebben hihi.. maar daar gaat papa niet mee lopen zegt ie..
dus wat nu????????? meerijplankje.. tja ben er nog niet over uit.. ik ga meestal met mijn mams het dorp in dus dan kan die de bugaboo of buggy duwen.. denk dat ik het eerst maar eens ff ga afwachten zo'n ding is snel gehaald...... wil eerst eens weten of willem niet steeds weg loopt en zijn eigen weg gaat zoals nu..
zijn jullie al uit de meisjes naam? ben heel benieuwd..
en de jongensnaam??   leuk hoor..
ga je zo'n bord in de tuin doen? stefan vond het niets maar ik heb gewoon door gezet! nu ben ik aan het bedenken wat voor een ik er nu wil.. bij willem was het lollyfant van disney..  
zo ik ga willem ff plagen voor dat ie naar bed gaat..
spreek je gauw weer!
we gaan 6juni op vakantie..   daarna  echt keer afspreken?

liefs Annemieke  

Hoi Annemieke,

We moeten inderdaad na jullie vakantie snel eens wat afspreken. Misschien zien we elkaar de 14e, wij zijn wel van plan om te gaan.
Krijgt Willem een spalk om zijn benen?? Famke heeft 3 maanden gips gehad toen ze een maand of 4 oud was in verband met een teenafwijkingen aan beide kanten. Lastig hoor, maar een spalk kun je in ieder geval nog afdoen met badderen enzo.
Hier alles goed verder, harde buiken blijven komen, hummeltje erg druk.
Fijne vakantie en tot snel
Nienke

Terug
Bovenaan