Niekie

A

Anoniem

Guest
Hé Niekie,

Wat leuk dat je al een pracht kindje heb..
En dat na de 1e keer al, wat kan een lichaam dan raar reageren bij een 2e hé.

Laten we in ieder geval hopen dat je gevoel onjuist is en dat je niet ongesteld zal worden en jij je vriend als nog kan verassen.

Hou ons op de hoogte..
Ik duim voor je dat de duiveltjes uit zullen blijven.....

Toi toi toi...

Groetjes
Jeannette

Hoi,

Jouw NOD is 7 juni he. Jeetje nog anderhalve week wachten pfff. Als ik ongi ben geweest kan de maand niet snel genoeg voorbij gaan. Zoals ik al eerder zei voel ik kleine steekjes in mn buik. Normaal gesproken krijg ik het ook in  mn rug. Ik moet zeggen dat ik dit nog niet heb.. Ach ik denk dat je ook zelf veel dingen verzint omdat je het zo hoopt. Er wordt zo vaak gezegd dat je er niet te veel mee bezig moet zijn maar hoe doe je dat? Kon je maar ieder keer na het klussen een test doen hahaha. Mijn vriend vind al het klussen niet erg hoor!!!!   Het is al een paar keer gebeurt dat ik eigenlijk heel erg moe was maar ja dan heb je net je eisprong en daarbij had ik veel pijn in mn buik. Normaal gesproken zou ik zeggen NU EVEN NIET, KAN JE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN!! (nee hoor grapje) Heb jij ook dat als je geklust heb dat je denkt "misschien is het nu raak".Ik moet af en toe wel lachen hoor als ik de verhalen op dit forum leest. Iedereen vertelt openhartig wanneer ze geklust hebben. Nou ik stop ermee, ik ga naar bed, effe klussen  hahahahaha

Spreek je later weer, groetjes Monique

Hé Monique,

Zo lekker geklust...??? Ha ha ha ha ha...

Wat een weertje hé..
Ik voel ook van alles maar sinds 2 dagen nu helemaal niets meer... héél raar, stilte voor de storm....???

Nee ik ben er niet van overtuigd dat het nu raak zou zijn, maar weet precies wat je bedoeld en dat je bij alles de gekste dingen in je hoofd haalt...
Meid ook voor jou nog een paar daaaaaaagjes en dan maar hopen op héél goed nieuws...

Hou ons op de hoogte...
Heb jij trouwens al iets ontdekt van eventuele innestelingen...???

Liefs
Jeannette

Hoi,

Ik heb geen verschijnselen van innestelling gehad. Maar dat had ik bij de mijn dochtertje ook niet. Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik ongi ga worden. Ooh was het alvast maar donderdag. Ik hoop dat het deze maand eindelijk raak is voor ons.

En hoe voel jij je?

Terug
Bovenaan