Niekje, Peet en alle anderen...

Ik heb even een nieuwe aangemaakt die andere werd zo lang...
Wat ontzettend lief van je mannetje Niek!!! Hihi de mijne wil niet naar de sauna, is bang dat de andere mensen z'n dingetje eraf kijken volgens mij.... Hij is helemaal niet preuts, maar dat wil hij dan weer niet...

Ik ga lekker mijn bedje in, ik moet nog een heleboel pagina's lezen voor mijn werk en bedacht me dat ik dat ook wel onder mijn warme dekentje kan doen

tot snel
dikke kus van Mickey

Hallo Mickey,

Wat fijn om te lezen dat het weer een beetje beter met je gaat!
Je gaat er vandaag lekker een dagje tussenuit. Heerlijk!!
Ga er maar lekker van genieten.
Ik hou persoonlijk ook niet van de sauna... Maar men zegt dat het echt heerlijk en genieten is.
Dus ga dat dan ook maar lekker doen!

Tot snel maar weer
Liefs,
Peet

Hoi Mickey

Goed om weer wat van je te lezen. Mijn man krijg ik wel mee naar de sauna. Hij zag het eerst niet zitten, maar is nu helemaal om en vind het geweldig. We hebben samen een arangement geboekt en dan heb je geen tijd om je te bemoeien met andere.

Liefs

Lydia

Ha Mick!

Hahahah mijn mannetje heeft me juist overgehaald om mee te gaan. Ik hou niet zo van heel warm en krijg het snel benauwd maar moet zeggen dat het me uiteindelijk heel erg mee viel. Gewoon even wennen. En dat bloot...tja das even vreemd maar daar wen je zo snel aan.
Wie weet als je geweest bent dat je hem wel overgehaald krijgt, anders neem je hem gewoon een dagje mee als verrassing ;-) hihihihi wat sneu...

Nou veel plezier en hoor snel weer iets van jullie.

xxx Niekje

hoi meiden,
Ik wil niet betweterig overkomen maar sauna (en ook hete baden) zijn zeer slecht voor het zaad! misschien wist je het al, anders is het een tip.
Groet Stella

Hoi Mickey,
Hoe was je dagje sauna vandaag ? Ben je lekker tot rust gekomen en heb je van je lichaamsmassage genoten. Snel voorbij hè die 40 minuten ?
Ik vind de sauna ook heerlijk, ga toch wel heel regelmatig  , ik kom er heerlijk tot rust.
Mijn mannetje vindt het niks, hij kan helemaal niet tegen die warmte (zegt ie.. hihi)
Jammer, maar als ik naar de sauna ga is dat echt mijn dag....meestal ga ik  binnen een  paar dagen  na een negatieve uitslag om heerlijk te relaxen en alle spanning van me af te 'stomen & zweten'
Herboren zie ik dan de nieuwe pogingen weer tegemoet. Elke keer denk ik weer: tja, nu kan het nog, het schijnt dat het - net als voor het zaad van de man - in de eerste paar maanden van de zwangerschap niet goed is voor de baby
Zolang het kan dan daar toch maar van genieten, al ging ik liever niet
Succes ook met je afspraak voor de acupunctuur....

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan