Hallo allemaal,
Mijn zoontje is nu 6 1/2 maand. en krijgt ondertussen groenten en fruitpap.
Althans dat probeer ik toch.
in het begin ging het allemaal heel goed en at hij zijn pap op.
maar nu sinds enkele dagen wil hij het niet meer.
ik kan hem max. 6 schepjes geven en dan gaan die lippen op elkaar.
het enige dat hij wil is melk.
maar als ik altijd toegeef dan is hij misschien 12 maand en drinkt hij nog altijd enkel zijn fles.
ik heb vandaag niet toegegeven en hem dan eventjes laten huilen wat later heb ik hem dan wat soep gegeven en daar heeft hij dan toch zo'n 200cc. van gedronken maar daar krijg je natuurlijk weer snel honger van.
Dus heeft hij ( Ocharme) moeten wachten en om 15.00u. heb ik dan z'n fruitpapje gegeven en dat heeft hij dan wel gegeten omdat hij waarschijnlijk reuzehonger had.
wat denken jullie ?? is dit een goede manier of kan ik m'n zoon toch 's middags zo niet laten huilen als hij geen groenten wil???
hopelijk weten jullie mij te helpen.
gr. natje
Mijn zoontje is nu 6 1/2 maand. en krijgt ondertussen groenten en fruitpap.
Althans dat probeer ik toch.
in het begin ging het allemaal heel goed en at hij zijn pap op.
maar nu sinds enkele dagen wil hij het niet meer.
ik kan hem max. 6 schepjes geven en dan gaan die lippen op elkaar.
het enige dat hij wil is melk.
maar als ik altijd toegeef dan is hij misschien 12 maand en drinkt hij nog altijd enkel zijn fles.
ik heb vandaag niet toegegeven en hem dan eventjes laten huilen wat later heb ik hem dan wat soep gegeven en daar heeft hij dan toch zo'n 200cc. van gedronken maar daar krijg je natuurlijk weer snel honger van.
Dus heeft hij ( Ocharme) moeten wachten en om 15.00u. heb ik dan z'n fruitpapje gegeven en dat heeft hij dan wel gegeten omdat hij waarschijnlijk reuzehonger had.
wat denken jullie ?? is dit een goede manier of kan ik m'n zoon toch 's middags zo niet laten huilen als hij geen groenten wil???
hopelijk weten jullie mij te helpen.
gr. natje