Niels wil geen pap

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 6 1/2 maand. en krijgt ondertussen groenten en fruitpap.

Althans dat probeer ik toch.
in het begin ging het allemaal heel goed en at hij zijn pap op.
maar nu sinds enkele dagen wil hij het niet meer.
ik kan hem max. 6 schepjes geven en dan gaan die lippen op elkaar.
het enige dat hij wil is melk.
maar als ik altijd toegeef dan is hij misschien 12 maand en drinkt hij nog altijd enkel zijn fles.
ik heb vandaag niet toegegeven en hem dan eventjes laten huilen wat later heb ik hem dan wat soep gegeven en daar heeft hij dan toch zo'n 200cc. van gedronken maar daar krijg je natuurlijk weer snel honger van.
Dus heeft hij ( Ocharme) moeten wachten en om 15.00u. heb ik dan z'n fruitpapje gegeven en dat heeft hij dan wel gegeten omdat hij waarschijnlijk reuzehonger had.

wat denken jullie ?? is dit een goede manier of kan ik m'n zoon toch 's middags zo niet laten huilen als hij geen groenten wil???


hopelijk weten jullie mij te helpen.

gr. natje
 
Hi
Wat is het probleem precies? Dat je zoon zijn pap niet wil eten van een lepel of dat hij niet wil drinken uit de fles? Ik geef mijn zoon (8mnd) lekker zijn pap in een flesje, heb geen zin in gedoe met lepel ' sochtends en hij eet fruit, warm eten en yoghurt lekker van de lepel dus oefent daar genoeg mee.
Maar misschien heb ik je probleem niet goed begrepen?
 
hallo Debby,


Met zijn pap bedoel ik groentenpap of fruitpap.
dat wil hij niet eten.
hij wil alleen maar zijn flesje melk.
ik had gedacht om eens te beginnen met enkel zoete dingen zoals appelmoes en wortelen en hem dat een hele tijd te blijven geven totdat hij dan eens iets anders wil eten.

ik hoop dat het me lukt.
ik hou je op de hoogte
gr. natje
 
Terug
Bovenaan