Niem (eisprong!!)

Hoi lieve Niem,

De ovulatietest van CB gaf vanmorgen overduidelijk een naderende eisprong aan! Ik dacht het ook al want ik had gisteren echt veel cervixslijm. Ik ben daar blij om want de vorige keer had ik dat niet en volgens de gyn is het geen goed teken als je geen cervixslijm hebt. Dit schijnt nl. samen te hangen met je baarmoederslijmvlies wat nodig is voor het kindje om zich in te nestelen.

We hebben netjes om de dag geklust de afgelopen week (gisteren ook nog) dus vanavond weer natuurlijk. Mijn NOD komt daarmee op 16 januari (mijn nod is altijd na 12 dagen na de eisprong).. Duim voor me! Ik had trouwens gisteren nog de gyn gebeld (omdat ik de fertiliteitsarts niet te pakken kreeg) en hij zei dat als de ov.test vanmorgen positief was, ik niet meer langs hoefde te komen voor een echo omdat de ov.testen van CB bijna 100% betrouwbaar zijn. Dat scheelt dus weer!

Jij mag ook al binnenkort klussen! Donderdag weer naar het ziekenhuis he?! Ik denk dat ze dan ook al op het punt staan te springen omdat ze nu al redelijk groot zijn! Moet je dan ook weer een samenlevingstest doen? Ik ben blij dat ik dat nu niet hoef.. ik vind dat bepaald geen pretje en als de uitslag WEER negatief is, dan ben je er toch weer een paar weken stuk van!

Ik spreek je snel weer.

Dikke kus F.

Wat goed meid ik ben blij voor je, ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat je dat zou zien op je ovtest want de vorige keer had je ook een eisprong gehad en toen gaf dat ding ook niks aan,maar gelukkig nu wel.
Dus nu flink klussen en blijven hopen.

Nou ik heb nog helemaal geen slijm bij mijn gezien dus ik zie het wel.
Ik moet nu dus donderdag weer terug gaan maar ik had die stomme sukkel die ik de vorige keer ook had en die had het de vorige maand helemaal niet goed dus.
Hij dacht toen dat i gesprongen was, want dat zei hij ook maar dat bleek dus niet dus vandaar dat ik dacht dat ik overtijd was.
Nu gaan ze morgen kijkjen of i gesprongen is maar dat zouden ze toch niet 100% kunnen zien want straks is die grote wel al gesprongen en dan kijkjen ze weer naar die andere en dan zeggen ze weer dat i nog niet gesprongen is.
Dat vind ik nou een nadeel(VERVELEND) als ik elke keer een andere krijg.
Ik kan dus nu ook niet precies weten wanneer ik mijn nod heb dat vind ik echt heeeeeeeeeeeel vervelend.

Maar we zien het wel, maar ik ga nu eerst voor jou duimen, want jij bent eerder aan de beurt.
Dan beginnen we het nieuwe jaar gelik goed.
gr niem

Hoi lieve Niem,

De vorige keer zag ik niets op mijn ov.test maar toen had ik hem die maandag ook niet gebruikt omdat ik de volg. dag toch een echo zou krijgen en de test geeft je eisprong 24 tot 36 uur van tevoren aan dus als ik toen had getest, had deze wel wat aangegeven. Tuurlijk zijn echo's prettiger maar ik durf er nu zeker op te vertrouwen. Ik had gisteren ook erge steken in mijn onderbuik en ik merk aan alles dat het eraan zit te komen. Vanavond dus weer klussen EN nog even blijven liggen met een kussen onder mijn (dikke) billen haha.

Ik ben benieuwd donderdag (of morgen???)! Ik had hiervoor steeds dezelfde maar ik weet dat mijn vriendin ook steeds een ander heeft voor de echo's en dat ook niet prettig vindt. Moet je nagaan, dacht je de vorige keer dat je overtijd was, bleek dat dus niet zo te zijn! Ik duim voor je meis! Ik zou het zo te gek vinden als we samen (tegelijk!) van dit forum af kunnen!!

X F.

Ik hoop het ook dat ik dan eindelijk vna die lijst af kan......hahhaha
we blijven gewoon hopen.
Weet j eerlijk gezegd heb ik helemaal geen goed gevoel weer over deze maand.
Ik w8 het wel af.
dikke kus niem

Ja, we moeten proberen om ons niet gek te laten maken over eventuele kwaaltjes. Ik wil echt ervan uit gaan dat als ik geen innestelingsbloeding zie, ik niet zwanger ben! Je hoeft natuurlijk geen innestelingsbloeding te hebben maar ik wil voor mezelf ervan uit gaan dat ik dat wel heb (volgens de gyn. bloedt mijn baarmoeder erg snel).
Vanavond weer even klussen. We hebben natuurlijk gisteren ook geklust maar aangezien mijn eisprong eraan komt, vanavond ook nog maar even.

Laat je me weten hoe het is gegaan in het ziekenhuis?

X F.

ps: ik hoef geen progesteron te prikken een week na de eisprong, dat was eenmalig vertelde ze me

Heb vandaag trouwens gebeld met Dell en het blijkt dat ik een netwerkkaart moet hebben om adsl te kunnen gebruiken. Met een beetje geluk kan ik eind van de week al msm'n.

X F.

oooo wat leuk joh goed nieuws dus jij begint het jaar al goed hahahha.......
Ik heb trouwens ook met iemand anders hier op het forum contact en zij mailt mijn en ik haar wel leuk eigenlik dat je toch een goeie band met elkaar kan opbouwen ik hoor het graag weer van je en morgen hoor je zoiezo wat van mijn want dan gaan ze kijken of mijn eitjes gesprongen zijn .
Dikke kus niem

Hoi Niem,

Dat contact is zeker leuk! Op het andere forum heb ik ook een paar echte maatjes zitten! Het voelt echt een beetje als een vriendschap doordat je zoveel met elkaar deelt!

Nou meis, ik duim voor je vandaag! Ik lees het vanavond wel weer!

X F.

Terug
Bovenaan