Niem en A3 / Aan de Clomid!

Hoi lieve Niem,

Gezien tijdsgebrek kopieer ik even het berichtje van het andere forum. Ik hoop dat alles goed met je gaat?! Ben je alweer begonnen aan de Clomid? En A3, met jou ook alles goed? Zijn de eitjes al gesprongen?

Hieronder mijn verhaal:

Ik was echt super nerveus toen ik daar ik die wachtkamer zat. Er zaten allemaal stelletjes en iedereen komt daar voor hetzelfde.

De verpleegkundige was heel aardig en vol vertrouwen (omdat ik de eerste keer al zo snel zwanger was). Toch wil ze dat we alle testen gaan doen (samenlevingstest, het sperma van Robin wordt getest en ik heb gisteren al bloed laten prikken voor allerlei dingen). Ook moet ik regelmatig terugkomen om te zien hoe mijn eisprong vordert. Ik heb (omdat ik zaterdag spontaan ongesteld was geworden) meteen de Clomid meegekregen (50 mg) en ik mag morgen al beginnen. Ik moet dat 5 dagen slikken en dan moet ik volg. week woensdag al terugkomen voor een echo om te zien of de Clomid aanslaat. Zo nee, dan wordt mijn dosis de volgende maand verhoogte.
Robin moet maandag zijn ‘goedje ’ langsbrengen … ben benieuwd … ;-)

Nou meiden, ik lees morgen jullie berichtjes weer.

Dikke kus F.

HOI HOI
met mijn gaat het goed schat. ik was vorige week vrij al met clomid begonnen en heb vandaag de laatste twee ingenomen. Ik moet nu wachten tot morgen want dan moet ik terug voor een echo om te kijken hoe het ervoor staat. En dan dond weer maar ja.
He wat spannend voor jou joh en Robin nou dat heb ik ook allemaal moeten doen hoor.Nou wijfie ik hoop dat er wat vereandering in je eitje komen en dat ze maar snel gaan groeien en springen.
Ik sprek je morgen wel dan vertel ik wel hoe het was afgelopen in het ziekh.

DOEI DOEI
Gr NIEM

Heeeeee Niem, hoe is het gegaan in het ziekenhuis???? Zien ze alweer eitjes zitten?
Ik ben vanmorgen begonnen met de Clomid en ik mag woensdag 1 dec. voor de 1ste echo komen om te kijken of het vordert.. heel spannend allemaal. Hebben jullie ook een samenlevingstest gehad? Hoe doen ze dat eigenlijk?
Ik zit nu in het internetcafe bij het Rembrands omdat ik vanaf werk niet op een forum mag kijken.. heel vervelend! Maar goed, meis, ik denk aan je en heel veel succes!!

X F.

HOI

NOu ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest maar was nog er vroeg zei ze.
Nu mag ik vrydag terug, ik hoop zo dat er weer een gaat springen.
Wel spannend voor jou ook JOH. Ik hoop voor je dat Clomid gelijk aanslaat dat scheelt weer nog meer onderzoeken.
Ik weet niet wat ze met samenlevingstest bedoelen.
Ik denk dat ik dat wel gehad heb ik heb zoveel dingen gehad, dat ik het afentoe niet eens meer weet.
Hij moest wel zijn zaad brengen twee keer en ik moest een hoop bloed laten prikken. Jij had toch ook z'n HSG onderzoek gehad.
Waarom mag je niet op de forum kijken dan op je werk.
Nou schat ik spreek je gauw weer Dikke kuS NIEM

PS: Ik vind het echt heel erg prettig om met jou erover te praten het is echt net of ik je al jaren ken.
Net een vriendin iemand die me begrijpt in iedergeval.

doei doei ik hoor van je

Hoi lieve Niem,

Ik heb wel een hormonenonderzoek gehad en afgelopen maandag moest ik 7 buizen bloed laten tappen (in ieder geval om de bloedgroep vast te stellen, schildklierwerking, suikergehalte...) maar verder weet ik het niet eens moet ik eerlijk zeggen. Aanstaande maandag moet Robin zijn goedje afleveren.. ben benieuwd! Ik moet zeggen dat ik me gisteren helemaal niet lekker voelde.. Ik heb echt maagpijn gehad en lag al vroeg op bed. Nu heb ik nog steeds wat maagpijn... maar goed, ik moet even een paar dagen doorbijten! Mijn ongi wordt al wel minder gelukkig.
Heb jij bijwerkingen van de Clomid?
Wat spannend dat je morgen weer terug mag komen. Toch fantastisch dat ze dat zo goed kunnen zien d.m.v. een echo!!

Ik mag wel op het internet op het werk maar geen forums bezoeken.. wat ik nu dus wel even snel doe haha. Maar dat is een uitzondering... Ik ga nl. vanavond voor het eerst naar de Weight Watchers.. jaja.. dus ik wou nog wel even wat van me laten horen vandaag.

Nou meis, ik ben benieuwd naar je bezoekje van vrijdag! Ik lees het morgen wel.

Dikke kus F.

en.. ik vind het ook fijn dat ik met iemand kan praten die in hetzelfde proces zit.. nu nog tegelijk zwanger worden, dat zou helemaal fantastisch zijn ;-)

X

hoi wijfie

Ben beniewd voor je maaandag.
Hij moet alleen wel goed mikken anders moet je het nog een keeer overnieuw doen en dat vinden mannen geen pretje.
Ik heb wel wat bijwerkingen gehad van clomid maar niet erg veel ik reageerde heel kattig op iedereeen en was heel snel verdrietig, maar echt pijn in mijn maag niet dat zullen wel de zenuwen zijn die door je lijf gieren.
He wat toevallig joh ik zat ook op de weight watchers en ben er mee gestopt omdat het op een gegeven moment niet ging en het is nogal duur.
Ik was dan 3 weken verder en dan pas 1kilo kwijt nou toen had ik al zo van het hoeft niet meer voor mijn.

Het zou echt gewelig zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn.
Dan zou ik je persoonlijk komen opzoeken(hihihihi...)
NOU wijfie ik spreek je
keep intouch.....
GR NIEM

Terug
Bovenaan