Niem en A3

Hoi Niem,

Ik las op het andere forum dat ze bij het onderzoek geen cystes hebben kunnen vinden, gelukkig maar! Je verwees alleen naar een berichtje hier maar deze kan ik nog niet vinden. Dat ellendige forum heeft nog steeds dezelfde kuren dus weinig verbetering gezien met het 'nieuwe' forum. Maar goed... Wanneer mag je nu beginnen met Clomid.

En a3, heb jij inmiddels al een eisprong gehad? Ik weet dat er maar liefst 3 eitjes op komst waren... Ik ben benieuwd!

Ik had gisteren ineens een paar druppels bloedverlies. Ik ben al ruim 4 maanden niet meer ongesteld geweest dus ik dacht echt ongesteld te worden maar daarna geen bloed meer gezien. Ik hoop wel dat het doorzet want dat scheelt weer de primolut-medicijnen! Dan kan ik maandag meteen met Clomid beginnen... maarja, dan moet het nog wel even doorzetten. Ben benieuwd hoe het maandag gaat, ze gaan ook even een echo maken en even een algemene check-up doen. Dit is nl. de eerste keer dat ik echt naar de fertiliteitskliniek ga. Daarvoor was ik onder behandeling van de gynaecoloog.

Nou meiden, fijn weekend en ik spreek jullie snel.

X F.

hoi schat
Dat zou helemaal goed uitkomen als je ong zou worden. Bij mijn had ik ook afentoe rode bruine slijmverlies maar werd toch nooit ong.
Ik vond het wel raar dat ik echt dacht o heb ik deze maand toch een eiersprong gehad....???
Maar dat is al weer 5 mnd terug.
Pat vroeg mijn hoe het was gegaan in het ziekenhuis dus ik heb het daar onder geschreven.
Hoe laat moet jij nou eigenkkijk naar de gyn maandag ik hoop voor je vroeg dat scheelt je een hoop wachttijd.
Ik vind de forum soms ook heel raar doen,maar weet je wat ik doe ik verander de aantal berichten per pagina en dan zie soms verhallen die nog helemaal niet heb gelezen bijv: standaard staat er 20 op ik verandere het naar 28 en als het nog niet lukt naar wat meer of miender 15 ofzo en dan komen er altijd een paar berichten bij die ik nog niet had gelezen van die dag.
Ik hoop dat lukt!
(Ik denk wel aan je morgen)
GR NIEM

hoi hoi
Ben ik weer ik las even eronder dat je het vreemd vondt dat jackje niet hoefde te temperaturen.
Ik hoef het nu gelukkig ook niet meer te doen maar ze willen het vaak op het begin dat je het wel doet zodat hun kunnen zien of je de eerste keer wel een eiersprong krijgt.
Ik mocht in het begin ook niet terug tekomen voor echo's om tekijken hoe mijn eitjes er voor staan.
Ze keek wel elke keer als ik een afspraak had wel hoe het ervoor stond maar er veraderde toch niks alleen bij de derde keer dus nu weer afwachten woe en donderdag.
Gr NIEM

Hoi meis,

Had ookal een reactie geplaatst onder je berichtje ergens bovenaan. Ik ben dus echt ongesteld geworden.. wat een grap he?! Alsof mijn lijf zoiets heeft van, niks geen primolut in mijn lijf, ik word vanzelf wel ongesteld.. Heel goed haha. Ben er echt blij mee. De gyn zag op de laatste echo al dat de baarmoeder helemaal vol zat omdat het baarmoederslijm wel gewoon aangemaakt werd maar ik dus niet ongesteld werd. Nou.. dat merk ik. Ik loop constant met 2 maandverbandjes voor, van het grootste soort. Ik heb min of meer een luier voor nu hahaha.

Ik moet morgen om 2 uur 's middags langs.. Heel spannend! Ik houd je op de hoogte (ik vind het fijn om contact met je te hebben!!).

Dikke kus F.

Hoi F,

Welkom bij de Clomid-beginners-club. Deze maand is ook mijn eerste Clomid ronde. Laten we hopen dat er eentje voldoende is.

Succes in de kliniek.

Groetjes, Fen

Terug
Bovenaan