Niem en Esther

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie???

Niem, bij jou begint nu zo'n beetje de innestelingsperiode, houd je me op de hoogte van je eventuele kwaaltjes? En heb je nog last van dat slijm? Kan dat komen van die kruiden toevallig??

Esther, hoe is het met jou? Voel je al iets van een naderende ongesteldheid? Geen idee trouwens hoelang erna je ongi wordt. Bij mijn vriendin duurde dat volgens mij wel 2 weken bedenk ik me nu. Maar goed, je hebt al zolang gewacht, dat die 2 weken ook niet meer uitmaken lijkt me. Je weet in ieder geval dat je dan al snel met de Clomid mag beginnen!

Met mij gaat het prima. Ik heb eigenlijk helemaal niet veel kwaaltjes, op moeheid na dan. Ik ben heel erg bezorgd dat het weer mis is, maar ik probeer mijn hoofd koel te houden. Dinsdag om kwart voor 12 heb ik mijn 1e echo. Duimen jullie voor me dat het goed is?

Ik houd jullie op de hoogte.

Dikke kus F

HOi wijfie
Natuurlijk duim ik heel hard voor je.
Heb je trouwens ook geen last van gevoelige borsten??
Ik heb er een goed gevoel over dat je het hartje gaat horen hoop dat mijn gevoel goed is,maar kan wel voorstellen dat je zenuwachtig bent.
Ik voel helemaal niks ik heb ook geen last van slijm meer vanaf die dag dat ik je een mail had gestuurd vreemd he!!!
Ik heb het gevoel dat het deze maand weer niks word hoor maar ja ik kan alleen maar afwachten.

He Esther
Hoe gaat het waaneer slik jij je laatste pil provera ik werd het altijd een paar dagen later geen twee weken.
Wat vreeemd F, dat je vriendin twee weken later pas ongi word van provera heb ik nog noooit gehoord.
Hoe gaat het trouwens met je vriendin ze zou toch voor iui gaan.
Nou meisies hou me op de hoogt Dikke smakkerd NIEM

Hoi Niempje,

Ja, het duurde bij mijn vriendin behoorlijk lang voor ze ongi werd (bijna 2 weken). Hopelijk gaat het bij jou wat sneller Esther!!

Ik heb inderdaad ook geen gevoelige borsten. Heb af en toe wat pijnlijke steken in mijn onderbuik maar dat kan goed of slecht zijn. Ach ja, nog even 2 dagen doorbijten en dan weet ik in ieder geval of het hartje klopt!

Niem, ik voelde ook nog niets in dit stadium. Ongeveer een week na mijn eisprong had ik erg pijnlijke steken in mijn onderbuik maar verder niets. Ik blijf voor je duimen en ik heb er nog steeds een goed gevoel over!
Houd je me op de hoogte?

Ik weet niet of ik morgen op het forum ben maar dinsdag sowieso natuurlijk.

We houden contact!

X F.

Lieve Fred,
Lief dat je aan me denkt..ik ook aan jou hoor. Ik ben erg benieuwd morgen...wel erg spannend he...Kan me best voorstellen dat je twijfels hebt maar daar is geen reden toe. Ik denk aan je en hoop dat alles goed is....
Ik moet morgen mijn laatste Provera slikken..ben benieuwd wanneer ik ongi word....Ik moet 3 maart geopereerd worden aan mijn knie..meniscus = kapot. Hoop eigenlijk wel dat het door kan gaan want heb er best veel last van....of ik moet zwanger zijn natuurlijk...zou ook erg fijn zijn...maar wel klote met een kapotte knie.
Ik hoop je snel weer te spreken...ik ben nu op msn en jij ook maar je reageert niet,misschien dadelijk nog.
Liefs Esther en ik hoor het wel van je morgen oke
liefsxx

Terug
Bovenaan