Niem, Esther, Patricia en Inge

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Niem, hoe gaat het nu met jou? Wanneer komt je man weer thuis? Over 1,5 week ofzo?

Ik ben net terug uit Egmond. Het was echt heerlijk relaxt maar wel balen dat het zulk slecht weer was! We zijn echt het strand (nat) afgewaaid!! Maar goed, het was toch wel even lekker om eruit te zijn. Ik heb van Robin vandaag voor Valentijn een geweldig cadeau gehad! We gaan zondag voor 4 dagen naar een kuuroord bij Nijmegen waar we helemaal in de watten worden gelegd! Een man die mee wil naar een kuuroord, geweldig toch?

Ik ben ik net even naar het zh geweest. Het zat me dwars dat ik geen kwaaltjes meer heb en maakte me toch ongerust. Toen ik belde mocht ik meteen langskomen en gelukkig was er nog een goede hartslag te zien! Over 2 weken mag ik weet terug komen!

Esther, hoe is het met jou? Ben je al ongesteld? En Patricia, hoe gaat het nu met jou? Aan het afwachten tot je nod?
En Niem... nog 1 dagje tot je nod.. hoe gaat het? Wat denk je zelf??

En Inge, had al gereageerd op je berichtje op het andere forum. Ik vind het helemaal super voor je dat ze meteen gaan beginnen met de IUI. Zo zie je maar, brutale mensen hebben de halve wereld!!

Dikke kus F.

He F,
Ben blij dat je een fijn weekend hebt gehad en dat het hartje goed te horen was! Kan me best voorstellen dat je je ongerust maakt. En inderdaad heerlijk een man die mee naar een kuuroord gaat! Je weet wel dat je niet in de sauna mag he.....(=te warm)
Ik ben dus nog niet ongi...heb wel vanaf donderdag(na de sex...) druppeltjes lichtrood bloed,maar dit is geen ongi te noemen! Snap het niet maar het zal vast wel komen...een deze dagen. Ik sta iniedergeval voor 3 maart op de OK lijst voor mijn knie...ik hoop eigenlijk wel dat het door kan gaan want ik heb er veel pijn aan.
Ik wacht het allemaal maar af....
Lief dat je aan me denkt!
Fijne valentijn en tot snel.
Liefs Esther

Hoi F,

Jullie zijn dus wel van de weekendjes weg! Lekker hoor 4 dagen nog wel!! Dat is toch Sanadome?
Kijk inderdaad uit met hete ruimtes. Maargoed er valt dan nog genoeg te genieten!
lfs inge

Hoi meiden,

Ik wist helemaal niet dat ik niet in de sauna mocht!! Dat is maar goed dat jullie dat zeggen! Nou ja.. dan wordt het alleen een gezichtsbehandeling en de zwembaden.... Wel balen dat ik niet in het Turks stoombad mag! Bedankt dat jullie me hier even op hebben gewezen! Ik let op veel dingen maar daar was ik nou nooit opgekomen!

Esther, die ongi zet vast snel door. Ik weet dat het bij mijn vriendin ook even duurde. Inderdaad ook eerst maar een druppel ofzo en dagen later kwam de rest. Begin je dan wel met de Clomid als je die operatie krijgt?

X F.

Hoi meiden
Nou met mijn gaat het wel weer gelukkig.
Mijn man komt denk ik eerder terug maar ik weet nog niet precies wanneer.
Ik mis hem wel heel erg ik zit ook vaak bij mijn moeder omdat ik het best saai vind alleen thuis maar ja kan ff niet anders.
Ik verwacht morgen mijn NOD en ik weeet niet wat ik moet denken want ik had vandaag weer van die ongi krampen in mijn buik dus ik denk dat ik ongi ga worden jammer genoeg.

Wat lekker F dat je nu weer ff weg gaat ja het weer heb je niet mee maar ja er ff tussen uit met zijn drietjes is ook heel leuk.
Ik ben blij voor je dat het goed was bij het ziekenhuis en dat je het hartje zag kloppen dat geeft weer een opluchting.

Esther wat vreemd dat je nog niet ongi bent geworden bij mijn duurde het echt niet zo lang ik vind dat zo raar, maar ja bij iedereen is het natuurlijk anders hoop dat je het snel wordt.

Inge ik begreep dat jiji nu gelukkig iui krijgt ben heel blij voor je dikke kus NIEM

Terug
Bovenaan