Niem, Inge, Patricia en Esther

Hoi lieverds,

HET HARTJE KLOPT!!! Ik ben ZO gelukkig! Ik was echt heel erg bang dat de eerste echo weer zou wijzen op een miskraam maar nee.. het duurde eventjes voordat hij het vruchtje goed in beeld had (dat waren vreselijke momenten) maar ineens zag ik een kleine knippering in het beeld en de gyn bevestigde het kloppende hartje ook!!

Wat een opluchting zeg! Heb voor mezelf meteen een prachtige zwangerschapsdagboek gekocht (durf nog niets voor het kindje te halen want ik ben pas 7 weken dus het kan natuurlijk nog mis gaan). Over 3 weken mag ik weer komen voor een echo!

Ik kan me voorstellen dat het voor jullie wel een beetje dubbel is allemaal maar ik blijf hier om jullie te steunen en hopelijk kunnen we allemaal straks verhuizen naar een ander forum!

Dikke kus F.

OOO WAUW !!!!!
wat ben ik blij voor je meid. Echt heel leuk gefeliciteerd dus mijn gevoel klopde gelukkig meid doe lekker rustig aan en geniet er lekker van.
Heb je neit ff een potje staan huilen van vreugde en was Robin hoe vond hij het heeft hij geen traantje gelaten.
MEID ik spreek je gauw weer en stuur me het fototje maar via de mail lijkt me leuk om te zien .
TOY TOY dikke kus NIEM

Hoi lieve Niem,

Wat ben je ook een schatje he?!!! Ik heb inderdaad een foto van de echo maar je ziet echt HELEMAAL niets. Hij heeft er 2 kruisjes bij gezet maar dan nog kom je er geen wijs uit. Over 3 weken krijg ik weer een echo en als deze duidelijker is (en goed is..) dan laat ik die zeker inscannen en ga ik die je mailen.

Hoe voel jij je? Jouw NOD is al over een weekje...

Ik ben morgen trouwens niet online (ga uit eten met vrienden) maar ik spreek je snel weer hoor!!!

Dikke kus F.

Hoi lieve F,
Ben heel erg blij voor jullie...wat geweldig dat jullie het hartje hebt zien kloppen! Probeer ervan te genieten nu al kan ik me best voorstellen dat dat af en toe best moeilijk is. Er is gewoon geen reden aan te nemen dat het fout gaat. Rust maar lekker uit op zijn tijd en laat het kleintje maar lekker groeien.
Ik ben superblij voor jullie!
En natuurlijk hoop ik dat Niem en ik je snel volgen!

Liefs Esther xxx

Hoi
Goed te horen dat het zo goed gaat!!
Het is echt tof om zo'n echo te zien. Ik ben dan inmiddels 14 weken, en het is echt al een klein poppie!!
lief A3

Geweldig F. Wat zal er een spanning van je af gegleden zijn. Kan me voorstellen dat het ontzettend spannend was! Geniet er nu heerlijk van.

A3 hoe is het met jou. Je zit toch op het augustus forum of niet?

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan