Niem

Hallo Niem,
Je had gelijk voor wat betreft die temperatuur. Hij is al een aantal dagen (3)rond de 37 en 37.2. Vanmiddag moet ik naar de gyn en moet zeggen dat ik best een beetje zenuwachtig ben. Ik hoop niet dat ik mezelf nu teveel hoop geef maar heb er toch wel een goed gevoel over. Het zou wel helemaal geweldig zijn als er nu iets gesprongen is. Ik wacht geduldig (ahum) af tot vanmiddag. Je hoort het nog wel.

Hoe is het bij jou, is er al iets aan het springen?

Liefs
patricia

Hoi meisie
Nou, dat is al goed dat i wel verhoogd is ik hoop echt voor je meid.
Ik wil het wel gelijk weten wat je gyn zei ik hoop goed nieuws want dat mag nu wel een keer.
Hou je me op de hoogte!!
en sterkte vanmiddag ik duim voor je.
Dikke kus niem

Wat ik je vergeten was te vragen ga je de volgende ronde als je niet zwager word(hoop natuurlij wel)wel spuiten of ga je dan weer door met clomid.
ik hoor het wel van je dikke kus niem

Hoi Niem,
AAAAAAHHHH de gyn was helemaal positief. Ben zo blij als een klein kind hoi hoi hoi! Ik moest wel bloedprikken maar dat is zodat we het zeker weten. Nu moet ik de komende twee weken afwachten. Of ik word het of ik word het niet. Spannend hoor! Gelukkig zijn we afgelopen week volop aan de slag geweest dus daar kan het niet aan liggen haha. Mocht ik het toch worden, ik ga daar voorlopig toch maar gewoon vanuit (hmmmm vertel dat ook even aan mijn hart), dan ga ik weer aan de 4 pillen Clomid. Het is dan wel zo dat ik waarschijnlijk zo dat ik eigenlijk als ik op wintersport ben ik dan weer voor controle moet maar ja dat zien we dan wel weer.
Nou je bent weer op de hoogte. Afwachten afwachten afwachten....

Jij mag nu nog 1 keer Clomid slikken begreep ik. Hoe lang slik je het dan al? Nou ik hoop dat het voor jou ook gaat lukken hoor deze maand!
Liefs
patricia

GEWELDIG......... nieuws meid ik ben echt heeeeeeeel erg blij vorr nou eindelijk met 4 pillen.
Vond het al zo sneu voor je dat je zoveel pillen moest slikken maar gelukkig is er deze maand teminste wat veranderd daar binnen.
Meid ik blijf echt heel hard voor je duimen wanneer heb je nou je NOD hou je me wel op de hoogte.
Ik ben nu met de 5e kuur bezig hmmmmm heeft nog niks opgeleverd nu mag ik als ik deze maand weer niet zwanger word nog een kuur clomid en anders denk ik dat ik ook moet gaan spuiten vind ik wel minder maar je het moet maar.
Ik moet nu weer donderdag terug naar het ziekenhuis om te kijken of mijn eitje gesprongen is want ik had er twee die opspringen stonden.
Ik laat het dan nog wel weten.
GR NIEM

Wat een spannende tijd toch weer hè. Het zou toch wel helemaal geweldig zijn als we dadelijk allemaal zwanger zijn. Over een mooi begin van het nieuwe jaar gesproken. Merk dat ik de dagen voorbij probeer te kijken. Extra vroeg naar bed en dan wakker liggen haha. Soms heb ik het idee van nu is het gelukt en dan even later heb ik weer zoiets van nee dat kan niet ik voel me niet anders dan vorige maand. Errug die onzekerheid! O ja en dan heb ik ook nog zoiets van: nou ja als ik dan niet zwanger ben kan ik in ieder geval aan het eind van de maand meedoen met après skien, hoef ik niet aan de spa blauw. Rond 12 januari heb ik mijn NOD. Was het maar zover!

Hoe was het in het ziekenhuis. Had je die Pino weer of nu iemand met verstand over echo's. Hoop voor je dat ze allebei gesprongen zijn (twee keer zoveel kans!) Duim duim duim duim.... Laat je gauw wat horen!

Dikke knuffel
patricia

Terug
Bovenaan