Niem

Hoi lieve Niem,

Even een "speciaal" berichtje voor jou. Hoe is het nu met je? Is je man al weg? Wat saai he deze komende weken? Hopelijk gaat het toch weer een stuk beter met je schoonvader straks! Hij zal het wel fijn vinden dat zijn zoon bij hem is!

Hoe is het nu met jou? Merk je al iets van een eventuele zwangerschap? Volgende week om deze tijd weet je al meer.. spannend hoor!! Ik duim voor je lieverd!

Dikke kus Frederique

He Niem,
Wat is er met je schoonvader aan de hand?? Ik hoop dat het allemaal meevalt...En dat je man niet telang wegblijft...
Ik hoop snel iets van je te horen!

F ben superblij voor je!
Geniet ervan samen met Robin.
Liefs Esther

HOI meiden
Nou heel slecht nieuws met mijn schoonvader gaat het niet zo goed hij heeft prostaatkanker en daar komt nog bij dat hij geelzucht heeft.
Ik heb mijn man dinsdag gelijk op het vliegtuig gezet.
Kanker heeft zich ook nogeens uitgezaaid en is dus ook naar zijn lever gagaan.
Ik sprak mijn man toevallig vanmiddag en hij zei dat zijn vader op niks en niemand meer reageert dus heeel zielig allemaal:-(((((((
Ze denken ook dat hij niet meer lang zal leven ik hoop natuurlijk dat het mee zal vallen maar binnen 48 uur weten ze of hij wordt beter of het gaat achteruit.
Als het echt zo is dan ga ik er ook naar toe.
WEl lief vind ik het dat jullie er na vragen jullie zijn echt schatjes.

Nou met mijn weet ik het niet hoor ik voelde dinsdag en woensdag wel wat steken maar die zijn alweer weg.
Dus betwijfel het weer hoop dat ik mijn man dus wel goed nieuws kan brengen in deze moeilijke periode dat zou dan wel leuk zijn maar mot het nog een week volhouden.

Esther voor jou is het ook spannend he jij hebt vandaag je laatste pilletje ingenomen hou je ons op de hoogt van waneer je ongi gaat worden ik denk zelf dat je zaterdag of zondag ongi gaat worden.

F hoe gaat het met jou voel je je al wat beter of nog steeds zo misselijk en vind Robin het allemaal Ik vind het echt heel leuk voor je dat je het hartje hebt zien kloppen.
Meiden ik spreek jullie gauw weer.
Dikke KUS NIEM

Hoi Niem,

Je man is nu al bij je schoonvader neem ik aan? Herkent hij hem wel? Of is hij niet echt meer bij? Laat je het even weten als je onverwachts ook naar Marokko gaat? Anders ga ik me zorgen maken.

Wil je nogmaals heel veel sterkte wensen.. ik hoop dat je NOD alsnog een leuke verrassing voor je in petto heeft! Dat kunnen je man en jij nu wel gebruiken!

Dikke kus F.

Hoi schat

JA mijn man is bij mijn schoonvader.
Ik weet niet of hij hem herkent want hij zit gewoon in een soort coma.
Wel lief dat je aan me denkt, ik denk dat ik pas over een week ga ik weet hetniet zeker hoor.

Ikhoop zo dat ik zwanger ben want ja anders loop ik een maand mis want hij zit daar en ja als ik daar zou zijn dan zou zijn kop er ook nit naar staan.

Het zou gewoon makkelijker zijn als het nu eens raak zou zijn.
Gisteren een beetje buikpijn maar heel ff en dan voel ik weer helemaal niks ik mot gewoon afwachten.
Ik wil wel eerder testen maar ik weet nog niet wanneer.
Ik hou jewel op de hoogt
Dikke kus NIEM

Trouwens F heb jij een inwendige echo gehad of niet.
En waren het geen tweeling was ik nog vergetn te vragen ben eeen beetje vergeetachtig hahahhaha zal misschien aan mijn hormonen liggen.
DOIE DOEI

Hoi Niempie,

Dus jij gaat waarschijnlijk volgende week ook? Voor hoelang ga je dan?
Je man zal wel blij zijn als je er ook even bij bent lijkt me!

Het wordt echt spannend nu he?! Ik moet echt heel veel aan je denken want ik gun het je ZO!! Dinsdag is al je nod he? Heb je al testen in huis?

Met mij gaat het verder prima. Bij elke steek ben ik bang dat het misgaat.. denk toch echt dat die (ergste) angst pas voorbij is als ik die 12 weken voorbij ben. Zondag gaan Robin en ik naar Egmond aan Zee. Ik heb hem getracteerd op een mooi hotelletje.. maar volgens mij had ik dat al verteld. Ik heb er in ieder geval zin in (ook weer even een dag extra vrij en dus een dag minder werken!!).

Verder heb ik niet echt plannen dit weekend. En jij?

X F

oh ja, de echo was inderdaad inwendig. Nu het nog maar zo klein is, zien ze het niet door de buik heen (vooral door mijn buik heen hahaha).

Terug
Bovenaan