Niemand?? :-( (ik hoop dat iemand mij kan helpen......)

A

Anoniem

Guest
Vanaf wanneeer is het echt mogelijk dat je iets merkt van een zwangerschap?

Ik heb namelijk nogal last van een harde en stijf aanvoelende onderbuik! Net alsof er een steen in zit! Ook ben ik af en toe een beetje draaierig, het gevoel dat ik omval.....
Ik ben (nog) niet zwanger en moet eigenlijk morgen mijn eisprong hebben maar volgens mij heb ik die al een paar dagen geleden gehad.
Nu hoorde ik laatst iemand die bij haar 2 kids allebei na de eisprong ook het gevoel had dat er een steen in haar onderbuik zat!

Zijn er nog meer dames die dit kennen??

xx Misty

hoi misty

ik heb ook altijd rond mijn eisprong last van mijn buik, maar bij mij is het meer een zware hangende buik.
verder weet ik dat je lijf je behoorlijk voor de gek kan houden en dat de enige oplossing wachten is
veel succes!!! en sterkte met afwachten groetjes mayo

Hoi mistery,
Ik ken het wat je zegt ook ik heb datzelfde en twijfel of het nou komt door ongi of misschien toch wel een zwangerschap.
Ik heb ongeveer 2 dagen geleden 5 hele vreemde dagen gehad ik verloor aardig wat donker bruine afscheiding en zo nu en dan wat doorzichtig slijm??!! een enkel keertje ietsje rozig.
Ook ik voel me raar ben ook heel draaierig net alsof je niet gegeten hebt of zo ??
Het lijkt aslof je zo tegen de vlakte gaat.
dat harde gevoel in mijn buik lijkt nu wel minder maar ben niet misselijk wel voel ik mij opgeblazen.
Herken jij dit ook??
Afgelopen weekeinde hoorde ik van een kennis dat ze na twee jaar klussen zwanger is en die had helemaal geen verschijnsellen.
Dus ja moet je nou testen of niet?? of moeten we sampies met vraagtekentjes blijven zitten en het rustig afwachten??
groetjes en succes
bietje

Terug
Bovenaan