Niemand meer kunnen bellen!!

De titel zegt het al. Je kunt echt niemand meer bellen, want ze denken allemaal dat je belt met babynieuws. En als je zegt er is nog niks, dan zeggen ze allemaal aaah wat jammer!!
Ik kan er wel om lachen!

Als er volgende week woensdag nog niks is. Wordt ik gestript! Hopelijk hoeft dit niet. Maar ik voel ook nog niks!!
Liefs Karin (40,2 weken.)

He nou hier begint het ook hoor! ben precies net zo ver als jou.maar wordt van de week iedere dag wel gebeld.gelukkig meest familie dus vind het niet zo erg.wel heb ik dat ik niet altijd zin heb om terug te smsen of te bellen.ik ben dinsdag al gestript zonder resultaat.vanmorgen weer flinke voorweeen gehad,nu weer bijna over.is vervelend hoor telkens valse start.maar hoop idd dat het snel gaat gebeuren voor ons allemaal
liefs jootje

Hoi,

Bij mij denkt iedereen ook dat ik bel met geboortenieuws. Ze bellen mij niet, maar ik krijg wel smsjes... Ik durf mijn arme moeder niet meer te bellen, want die is stiekem toch wel een beetje nerveus denk ik. Dus als ik haar toch even nodig heb, dan zeg ik direct dat alles nog rustig is... hahaha... Ze is enorm bereikbaar op het moment, dus ik weet gewoon dat ze zoiets heeft van: ik mag de telefoon niet missen als ze belt!

Het is de uitgelezen kans om eens een rotgeintje met iemand uit te halen (tegen de verveling!), maar dat wil ik perse niet. Niet als het hierover gaat, 't is te belangrijk!

Hey,
Ja begin het hier ook te merken. als ik iemand bel moet ik eerst even zeggen dat er nog niks is. Hihih, ook wel weer leuk dat iedereen zo meeleeft. Gelukkig word ik nog niet constant gebeld!

Haha.. ja Blossom.. zou wel een goede grap zijn! Vooral bij de personen die het meeste er bovenop zitten! ...Maar indd is het toch niet zo'n slim plan om het bij dit te doen;)

Op het moment dat we bellen met het goede nieuws verwachten de meesten het waarschijnlijk toch niet... dat is het leukste nog wel :D

hahahahaha ja ik had dat ook....
je zegt zo mooi: ik voel niks...
ik riep die ochtend nog vol mondig: nee vandaag komt het echt niet hoor, echt niet.
die middag lag ik in het zh aan de ctg en moest ik blijven!!!!
die nacht is onze bjorn geboren.
ik ben gewoon uit mezelf begonnen.

de dag erna (dus de dag dat hij geboren is) zou ik gestript worden hahahahahahahaha.

het zou zomaar ineens kunnen beginnen......

succes dames met de laatste loodjes

Bij mij beginnen de sms-jes de laatste dagen ook binnen te stromen. Ook op hyves krijg ik nu elke dag berichtjes.

Ik reageer expres niet direct, als ik aan t bevallen ben kan ik ook niet gelijk reageren. Zo houden we de spanning er een beetje in, haha! En inderdaad: als je belt nemen ze gelijk op. Heel handig voor als je iemand echt ff wil spreken :)

haha.. ik had dat ook :p
dat je echt zo'n teleurstelling hoort aan de andere kant als je vertelt waar je over belt...

Geeft wel aan dat iedereen ontzettend mee leeft ;)

Terug
Bovenaan