Niempie en Chili

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Eerst even een vraagje !!! Waarom kan ik de smillies niet gebruiken ???? Wil ik ook !!!

Even over de ondertrouw, wij gaan niet trouwen maar we gaan geregistreert partnerschap aan. Eigenlijk precies hetzelfde als een huwelijk alleen iets goedkoper. En het is ook precies gelijk aan een huwelijk, het enige verschil is dat als we kinderen krijgen, wat wij natuurlijk hopen te krijgen toch wel heel snel, dan hebben we automatisch allebei gezag over ons kindje, alleen mijn partner moet ons kindje nog wel erkennen. Dus eigenlijk een iets simpelere en goedkopere oplossing voor mocht er iets gebeuren met mijn vriend in het buitenland. Want zoals jullie weten gaat hij in april, 26 april om precies te zijn, een half jaar naar Bosnië. Dan is alles iets beter geregeld. Maar ooit in de toekomst gaan we nog weleens trouwen maar nu nog niet.

Trouwens, morgen toch naar de gyn. Alleen een andere gyn en om 9.00 uur i.p.v. 9.45 uur. Als ik meer weet horen jullie het zo spoedig mogelijk. Dat houdt dus in dat we mijn ouders en schoonouders nog mooi even voor de gek kunnen houden en dat het schrikeffect straks nog intact is !!!! HAHAHAHA

Dikke knuffel van Biaggi

hoi hoi,

Gefeliciteerd hoor!!
En geniet met z'n tweetjes (en miscshien strakjes met z'n drietjes)

Toevallig zeg, een goede vriend van ons gaat ook eind april naar bosnië!!
Die heeft nu een kleine van 1 jaar. Dus dat zal ook moeilijk zijn.
Het is natuurlijk heel moeilijk lijkt mij. Hij gaat nl. 6 maanden weg, hoe lang jouw vriend?

Ik hoop dat het allemaal goed verloopt en dat de tijd ook heeeel snel zal gana voor jullie!!!

Liefs Vivian

He biaggi

Toch gefeliciteerd !!!geregistreerd partnerschap is eigenlijk het zelfde he toch reden voor een feestje hahaha.

Als het goed is kun je die smilies ook gewoon gebruiken hoor.
gewoon op het smiletje klikken.

En weet je wat toevallig is de vriend van mijn zusje moet ook in april een half jaar naar bosnie"hahaha.

liefs niempie

he Biaggi,

Heb jij dan in het vierkantje waarin je het berichtje typt geen balkje met een smiley en dan ga je op dat kleine zwarte ding /pijltje staan  naar beneden klikken  en dan kun jij ook smileys versturen!

fijn dat je toch naar de gyn kunt morgen spannend!! ben benieuwd laat je morgen wat weten?

gelukkig hoef je je schoon/ouders nog niks te vertellen!!

succes morgennnnnnnnnn!!

liefs; Chili

Terug
Bovenaan