Niempie,Inge Crienie Visje en alle anderen!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Niempie ik heb wel berichtjes voor je achtergelaten hoor maar ik zie ze niet verschijnen. Ik heb ook onder je laatste berichtje iets getypt maar er blijft bij reactie nul staan terwijl er wel degelijk iets verzonden is, erg raar.

Hoe is het met jullie en Visje weet je al iets meer?

Liefs: Chili xx

Hoi chili,

Had je mijn laatste verhaal gelezen?
Er staat 1 reactie maar staat dus niets onder .
Het forum wordt iets beter maar is nog niet weer helemaal goed.
Wanneer had jij nou je NOD?
Spannend weer he iedere maand.
In ieder geval veel succes.

liefs niempie

Hoi Chili,

ik hoop dat je dit leest.
Met ons is alles goed.
We hebben inmiddels het hartje gehoord (zooo mooi)
En we hebben een echo gehad en alles is ok.
Ik ben zoals zelf al uitgerekend exact op 8 mei aan de beurt.....
Hoe is het met jou?

xxxCrienie

Hi Niempie en Crienie,

Niempie, je bedoelt het stukje waarin je uitleg geeft over je vader en de rest van de fam? dat heb ik inderdaad gelezen en ook op gereageerd.

Mijn nod is 27 oktober en het is inderdaad weer super spannend!

He lieve Crienie,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie! Heb je al het hartje gehoord wat geweldig lijkt me dat zeg! en alles was goed wat een mooi nieuws.

Ben je niet meer zo moe als in het begin? en hoe is het met al die lastige kwaaltjes die je eerder had?

Hier is alles goed ben een stuk rustiger nu ik maar eens in de zoveel dagen hier was, alleen de 2 spannende weken zijn weer begonnen waarvan de eerste alweer verstreken is want volgende week dinsdag en zeker op woensdag de 27e ste is mijn nod dag, ik hou voor de zekerheid dus die woensdag aan dan zit ik zeker goed.

Alleen de laaste 3 dagen ben ik weer iets meer hier geweest om wat te lezen maar dat valt gezien al die problemen met het forum niet mee.

Ik hoop dat ze er snel iets aan gaan doen.

Ik moet dus nog 1 !!!week, wachten geblazen dus weer.

Hoe is het met je werk weten ze het daar al of kun je het al zien?

Liefs Chili xxx

Terug
Bovenaan