Niempie

A

Anoniem

Guest
Hoi Niempie,

Ik hoop dat je dit niet verkeerd oppakt..... maar zou je berichten die voor een bepaald persoon bestemd zijn onder een bericht van die pesoon kunnen zetten?
Ik vind het niet prettig als steeds dezelfde namen bij nieuwe berichten staan, want dan schuiven andere berichten zover op....
Ik kan mijn eigen bericht/vraag dan ver gaan zoeken en er reageerd ook niemand meer....

Niet verkeerd oppakken hoor, maar het stoord me wel.
(ik plaats in ieder geval geen anoniem bericht zoals hier vaak gedaan wordt dus ik hoop dat je wat van jezelf laat horen),

Liefs Lill

Misschien dat er zowiezo minder topics aangemaakt kunnen worden?
Ben je bv. weer ongi geworden, plaats dit dan onder de NOD-lijst.
Zoek een onderwerp waar het onder zou passen.
Want inderdaad: alle berichten schuiven zo verder naar onderen zodat er geen of minder reakties op komen, omdat mensen zover door moeten zoeken.
Plaats je vanmorgen een berichtje, dan staat 'ie 's avonds al op de volgende pagina.
En aangezien er nogal wat problemen zijn met deze site...
Ik kom vaak niet eens op de volgende pagina.
Dus de kans op reakties zijn zo wel erg klein.
En iedereen wil natuurlijk erg graag een reaktie.

hoi dames,
jullie hebben wel gelijk hoor, maar toch vind ik het de laatste tijd minder druk hier. normaal moest je 3 pagina's terug lezen om het bij te houden...nu niet meer omdat er niet meer zoveel dames vaak schrijven!

kheb ff een heel bruikbare tip zodat je altijd op het forum kan....barbarella had deze laatst ook gegeven en ik heb m ff opgevolgd, werkt echt!!

sla het forum/forums op bij favorieten. wel allebei apart. dus als je op het zwanger worden forum bent klik je op favorieten en sla je m op. heb je het jonge gezinnen al als favorieten staan dan kun je het forum in een koppeling zetten (zo'n geel envellopje) als je ook op het als zwanger worden langer duurt forum bent doe je met dat forum het zelfde. dan heb je dus 2 enveloppies en als je die dan 1 voor 1 aanklikt en laat zoeken en dan opent ben je er meteen!

hoop dat ik het niet te verwarrend heb verteld......
succes!

xx kimpansee

Ik heb dit forum al onder favorieten staan, maar als ik naar de volgende pagina of ander onderwerp wil, begint het gedonder en lukt het vaak niet.
Of als ik reakties wil lezen of plaatsen hetzelfde verhaal.

hoi,

ik kan nooit een reactie plaatsen op een berichtje, dan geeft ie een foutmelding en als ik het in het forum zet dan wel, misschien dat meer mensen daar last van hebben

sabine

Hoi Lill,

Ik zal even reageren.
Ik vind altijd als je iedere keer onder het zelfde berichtje reageerd dat het meestal niet meer gelezen wordt.
Daarom begin ik altijd met een nieuw brichtje blijft overzichtelijker vind ik.
Maar ik zou er in het vervolg aan denken.

liefs niempie

Ik lees altijd terug.... nu weer zie je wel... en iemand moet een keer de laatste zijn die reageerd heh...

Fijn dat je niet op je tenen getrapt bent.

Oja en als je twijfelt of het wel gelezen wordt, zet je toch ff een nieuw bericht neer met de boodschap dat je gereageerd hebt. hoewel dat vaak niet nodig is, alleen als de berichten ver weg zijn omdat er iemand steeds nieuwe toppics aanmaakt hahahaha

Liefs Lill

Terug
Bovenaan