Nienepien en Monique2

Hoi meiden,

Hoi Nienepien en Monique2,

Ik had onderstaand tekstje nog gezet onder 1 van de berichtjes. Om het overzichtelijk te houden, plaats ik het hier nog maar een keer.

Nienepien, hoe is het trouwens met je?? Jij hebt natuurlijk flink geklust de afgelopen weken!! Wanneer is nu je nod?

Dit is het tekstje:

Ook ik ben na mijn miskraam een week thuis gebleven. Ik wilde na 3 dagen weer beginnen maar van mijn baas moest ik de hele week toen thuis blijven. Op zich lekker maar ik was ook wel weer blij om weer aan het werk te gaan. Als je de hele dag thuis zit dan ga je ook zo piekeren!!

Ik heb gisteren nog een test gedaan... negatief (het HcG is al helemaal uit mijn lijf)... Ik moet binnenkort toch wel ongesteld worden. Normaal heb ik een cyclus van 26 dagen en a.s. zaterdag zit ik daar al 2 weken overheen!! Ik hoor wel eens van vrouwen dat ze na de miskraam ineens een veel langere cyclus hebben.. ik hoop niet dat dat ook voor ons gaat gelden.
Ik schommel op dit moment heel erg tussen geluk en verdriet. Net na de miskraam voelde ik me al heel snel beter maar ik merk nu, 6 weken later dat het verdriet toch weer regelmatig de kop op steekt.
Ik hoop dat mijn ongi snel komt, dan kunnen we tenminste weer aan de slag. Deze "ronde" heb ik toch gemist dus ik hoop snel ongi te worden.
Nienepien, voor jou is het nu toch wel heel erg spannend! Ik hoop ZO voor je dat het meteen weer raak is! Dat geldt ook voor Monique natuurlijk. Zou het niet geweldig zijn als we met zijn 3-en naar het volgende forum kunnen?!

Monique, ik wist inderdaad dat op het dec. forum nog een Monique was maar ik dacht dat je misschien op dit forum de Monique 1 status zou claimen haha. Maar aan de andere kant, iedereen kent je als Monique2.
Kijken jullie nog wel eens op het dec.forum? Ik echt nooit meer. In het begin nog wel eens maar nu heb ik er eigenlijk niet zoveel mee. Ik vind het ook veel te pijnlijk trouwens.
Wat een lekker dagje is het vandaag trouwens. Vanaf vanmiddag schijnt hier heerlijk het zonnetje! We hebben vanmiddag van een gedeelte van het geld van de bruiloft een mooi schilderij gekocht. Ik ben deze week nog de hele week vrij dus dat is wel erg lekker. Nou meiden, ook ik duim voor ons 3-tjes! Nienepien, ik ga even je andere berichtje lezen.

Kus Frederique

Hallo Frederique,ik lees af en toe iets van je op het forum en reageer voor het eerst echt bij iemand persoonlijk. Ik wil je alleen vertellen dat je cyclus inderdaad ineens op z'n kop kan staan. Ik was iedere maand exact op dezelfde dag ongi. Keurig 31 dagen steeds. Nu is het vanaf 5 weken en langer. Ik baal daar echt van. Ook omdat ik nu graag weer verder wil. Mijn mk was in februari en ik wil het heel graag nu ,ondanks mijn angst,weer proberen. Maar eerst gaan we nu van een wel verdiende vakantie genieten. Dit weekend weg.Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat het voor jou ook weer snel raak is. XXX

Hey Fre,

Ik had je berichtje al eerder terug gelezen, vind het n.l veel te leuk en wil het niet missen!!
Fijn dat we er zo voor elkaar kunnen zijn.
Ik kan me voorstellen dat je nu het liefst ongi. wilt worden en dat je echt verder kan.
Vooral als je [bijna] zeker weet dat je deze ronde bent misgelopen.

Bij mij is de miskraam maandag 3 weken geleden.
Wij zijn al druk aan het klussen om maar niet mijn ei te missen.
Volgens de gyn. heb je meestal de eerste keer geen ei maar Soof bewees het tegendeel.
Zij was in een keer zwanger!
Lastig die buikkrmpen, maar in de reactie,s die je kreeg las ik dat het vaker voorkomt.
Weet ik wat me te wachten staat.

Hoe vond je Tenerife?
Ben je nog naar de El Teide geweest?
Wij hadden vorig jaar een auto gehuurd, was ideaal.
Zo tourden we daar zelf wat rond.
Het Loro-park zijn we niet geweest maar dat schijnt toch wel mooi te zijn.
Je hebt er pinguins op van die "ijsschotsen"".
Was misschien toch wel leuk geweest[ik vind pinguins n.l erg leuk]
Wat leuk dat jullie een schilderij hebben gekocht van jullie bruiloftsgeld.
Is tenminste iets blijvends.
Hoe zag je er uit?
Strak, wijd, wit, creme, rood......
Ben benieuwd!
Nou meis, een heel fijn weekend!
Tot gauw!

Liefs, Monique

Hoi Monique2,

Omdat je eerste ongi na een miskraam meestal later is, zal je eisprong wat later zijn dan normaal (zo'n 2 weken) maarja, je weet het nooit zeker dus inderdaad, blijven klussen!!
Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben heb ik alsnog een klein kansje zwanger te zijn... op mijn huwelijksreis hebben we nl. elke dag wel sex gehad en dat is dan vanaf zaterdag 2 weken geleden.... De vorige keer dat ik zwanger werd was ik alleen even wat langer in bed blijven liggen met een kussen onder mijn billen.. dat heb ik op mijn huwelijksreis niet gedaan omdat ik dacht dat mijn eisprong al veel eerder was!
Nou ja, we zien wel. Ik ga ervan uit dat ik deze ronde gewoon heb gemist en dat ik vanaf de volgende menstruatie weer aan de slag kan.
Ik heb trouwens de maybe baby besteld bij Babybrabbel!!!! Ik heb de overschrijving al naar de bank gestuurd dus ik zal 'm binnenkort wel ontvangen. Voor de komende maand heb ik de Clear Blue staafjes nog dus die maand erop kan ik meteen met de Maybe Baby test beginnen. Als het werkt met die test dan krijg je een dikke (digitale) zoen van me haha.
Die steken in mijn buik zijn echt vervelend. Er gaan uren voorbij zonder dat ik het heb en dan ineens, bijv. bij het opstaan, verga ik echt van de pijn. Die steken zijn nog veel heviger als menstruatiesteken. Dan weet je dat, voor als jij dat straks ook krijgt.
Ik ben zooo vreselijk blij met dit forum. Als je vragen hebt, zijn er hier altijd wel vrouwen die ze kunnen beantwoorden en als je het even moeilijk hebt dan steunen Nienepien en jij me enorm.. alleen al door het contact dat we zo hebben.

Over Tenerife. Wij zaten bij het Fanabe strand. Dat ligt iets ten noorden van Playa de las Americas (jij zat volgens mij iets ten oosten van daar he?).
We hebben niet echt veel excursies gedaan. De eerste dagen was ik nl. nog aan het herstellen van mijn keelontsteking en we wilden lekker relaxen na alle spanningen van de bruiloft. We zijn nog wel een dag naar een kuuroord daar geweest... heerlijk! Ook zijn we een dagje naar een dierenpark geweest. Helaas niet naar het Loro Park. Dan was 2,5 uur met de bus heen en 2,5 uur weer terug... Met de taxi was een enkeltje ruim 90 euro dus dat hebben we niet gedaan. We waren ook een beetje te laat om dat te doen (ineens kregen we de laatste 2 dagen zin om iets te doen, dus we zijn maar naar een dierenpark in de buurt geweest. Loro Park schijnt veel mooier te zijn inderdaad maar misschien gaan we er nog een keer naar toe).
Ze hadden in dat dierenpark wel pinquins trouwens maar ze waren heel klein (ik dacht aan pinguins van zeker een halve meter hoog maar dat waren ze bij lange na niet).

Het schilderij wat we hebben gekocht oogt iets Japans. Je ziet een vrouw van de achterkant met van die stokjes door haar haren en allerlei Japanse tekens (weet niet wat er staat dus ik hoop maar dat er niets raars staat...). We hebben we meteen een mooie lijst omheen laten maken. Volgende week kunnen we het ophalen. Het schilderij is trouwens overwegend rood... ik ben helemaal gek van de kleur rood (het interieur hier is ook voornamelijk rood).

Maandag ga ik weer aan het werk. Aan de ene kant vind ik het wel weer lekker om aan de slag te gaan maar aan de andere kant zie ik er ook altijd weer tegenop om na de vakantie weer aan het werk te gaan. In juli ga ik met mijn zus nog 4 dagen naar Florence dus ik heb gelukkig nog wat om naar uit te kijken!

Ga jij nog op vakantie trouwens?
Ik hoop voor je dat al dat klussen resultaat heeft! Als ik het iemand hier gun dan zijn jij en Nienepien dat wel (en mezelf natuurlijk haha)!

Kus F.

Hoi xxx,

Bedankt voor je berichtje. Helaas hoor je vaak dat een cyclus na een miskraam helemaal anders wordt.. balen is dat he?!

Geniet in ieder geval van je vakantie en hopelijk kom je met zijn 3-tjes terug!!

Groetjes Frederique

Hoi meiden,

Eindelijk even tijd om rustig achter de computer te zitten. Heb het de afgelopen dagen erg druk gehad met werken en afspraken! Maar nu is het weer rustig.......tot dinsdag.
Vanavond even borreltje drinken met vrienden en morgen maar weer klussen, alleen dan in huis!

Even antwoord op jullie vraag over mijn nod, wanneer die is? Ik heb geen idee? Heb de datum voor mezelf vast gezet op 7 juli! Door mijn altijd onregelmatige cycles en miskraam durf ik niet eerder! Maar elke dag is weer een dichterbij!
En verlopig hobbieen we maar even door!
Naar mijn idee heb ik mijn ei gehad maar weet het niet helemaal zeker!

Wanneer hebben jullie je NOD?

Enne ik ben ook wel heel nieuwschierig hoe je eruit zag Fred??
Dusse als je het met ons wil delen........???????

En hoop ook heel erg dat we met z'n drieen door kunnen gaan naar het zwanger zijn!
(vragen we ons eigen forum aan zwanger mofrenien) hihihi

Hoi Hoi,
Mag ik dan ook mee naar het Zwanger zijn,hihihiihi, ik houd mijn volgende nod op 6 juli, uitgaande van een normale cyclus dan, maar dat is wel even afwachten natuurlijk.
Ik wens jullie heel veel sterkte en veel klusplezier, en hoop op goede berichten van jullie allemaal!
Frderique, ik hoop voor jou dat je snel van die onzekerheid af bent, wat de uitslag dan ook mag zijn,(duim wel voor je hoor), en wat je zei, die aflieding is echt heel leuk, en houd me op de been, hoop dat de tijd snel gaat en dat het zover is, heb er echt zin in!!!
liefs Knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Hopelijk kunnen we snel naar het zwanger forum!!

Veel plezier de komende tijd en geniet van alles omtrent je bruiloft!!

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan