Nienepien en Monique2`

Hoi lieve Nien en Monique,

Hoe is het met jullie? Nien, hoe is het met je rugpijn? Komt dat misschien vanuit je bekken? Een collega van mij (ongeveer net zo lang zwanger als jij) had ook erge rugpijn en dat bleek uit haar bekken te komen. Ze loopt nu bij een chiropractor (hoe schrijf je dat??).

Monique, hoe is het met jou? Het is nu eventjes na de miskraam. Merk je al dat je cyclus weer op de rit begint te komen (een eisprong??).
Ik las net je reactie op het stukje van El. Ik vind het absoluut een heel prachtig iets als mensen zich inschrijven voor adoptie. Er is nu een programma op tv dat gaat over stelletjes die een adoptiekind krijgen. Ik zit telkens weer te huilen want het is zo mooi om te zien hoe een stel dat zo lang op een kindje heeft gewacht, voor het eerst hun kindje krijgen te zien!! Op zich kan het nooit kwaad om er in ieder geval over na te denken. Ik doe dat ook wel eens!

Met mij gaat alles weer prima. Ik heb vanavond mijn eerste Clomid weer geslikt. Ik doe dat bewust 's avonds omdat ik best veel bijwerkingen heb. Hopelijk heb ik er nu minder last van, nu ik het 's avonds neem. Als alles goed is dan heb ik rond 3 januari weer een eisprong. Dat is in ieder geval een stuk sneller dan de 7 maanden die ik er hiervoor op moest wachten ;-)

Nou meiden,

Ik hoop jullie snel te spreken.

Dikke kus F.

Heee meiden,

Fred, dat gaat al best weer snel, 3 jan!!
Wat voor bijwerkingen had je dan van de C.
Ik lees n.l weleens dat je humeur er sterk door KAN veranderen.
Als je de C ,s avonds inneemt en je hebt er minder last van is hartstikke mooi.
Ik zal morgen vroeg even tempen, kan ik een beetje zien of mijn ei al is geweest[denk het nog niet, na een miskraam slaat het ook vaak 1 keer over]
Wel gaan we er nu alweer voor.
We hebben zoiets van we zien wel.
Ik vind 3 maanden wachten toch oo wel weer lang....
En aangezien ik vandaag 30 ben geworden, tikt het klokje ook verder.
Hellup, dus geen twintiger meer.....
Vanmorgen het ZH gebeld en 21 jan. krijgen we uitslag van het bloedondrzoek.
Nien, ik weet zeker dat F en ik jouw gaan volgen hoor[in 2005!!!!]
Het gaat sel bij jow hoor, nog even en je bent mamma!!!!
Geweldig hoor!, ben zo benieuwd wat julie krijgen en hoe alles gaat.
Superspannend dus!

Wanneer moet jij weer naar het ZH Fred?
De kliniek was toch even gesloten ofzo.
We horen het wel.
Klus ze!

Liefs, Monique2

GEFELICITEERD lieve Monique!!

Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie er gewoon weer voor willen gaan. Je ziet het allemaal wel toch? Heel goed dat je je eisprong wel in de gaten houdt en dan zie je allemaal wel toch?!

Het gaat inderdaad best snel. Ik had een cyclus van 28 dagen de vorige keer dus het is te hopen dat de Clomid weer aanslaat. Deze keer kan ik niet langskomen voor een echo om te kijken of er een ei op komst is omdat ze pas 3 januari weer open gaan. Mocht ik dan nog geen eisprong hebben gehad dan ga ik die maandag meteen bellen voor een afspraak om te kijken hoe het ermee staat!

Tja, wat voel ik van de Clomid. Ik voel me een beetje vaag... een beetje zweverig en de vorige keer had ik hele erge maagpijn maar dat heb ik nu niet. Ik denk wel dat het helpt dat ik het nu 's avonds inneem. Ik merk dat ik vandaag wel wat emotioneel reageer op dingen maar wat jij ook al zegt, dat schijnt heel normaal te zijn. Ik ben allang blij dat ik de laagste dosering mag slikken!

Vanavond ga ik naar de film met Robin. We gaan naar Ocean's twelve.. ben benieuwd. Morgenmiddag heb ik lekker vrij genomen omdat ik dan vast met mijn moeder de Kerstboodschappen ga doen. Vrijdag wil ik me nl. niet in de supermarkt vertonen.. het zal dan wel super druk zijn!

Ik heb er wel zin in. Lekker naar familie en gezellig samen eten. Volgende week werk ik wel gewoon trouwens.

Spannend dat je 21 jan. de uitslagen krijgt! Dat zijn toch spannende dingen. Ik krijg in januari ook de uitslagen van alle onderzoeken (ben erg benieuwd.. ook naar het sperma kwaliteit van Robin).

Nien, hoe is het met jou?

Meiden, als ik jullie niet meer spreek voor het weekend.. Een hele fijne Kerst gewenst en Monique.. in 2005 gaan we ALLES OP ALLES zetten om alsnog Nien te volgen (die dan vast al niet meer zwanger is;-). Het schiet op Nien!! Jeetje, je kunt bijna aftellen!

Dikke kus F.

Hoi meiden!

Monique, gefeliciteerd, en dit komende jaar wens ik je al het geluk van de hele wereld!

Fred, spannend allemaal hoor!
Weet zeker dat jullie me allebei snel volgen in 2005

Ik heb de laatste dagen even wat rustiger aan gedaan, mijn rug ging weer meer pijn doen en ik was/ben zo moe!

Wij moeten werken met kerst en eten niet thuis, dus hoef ik lekker geen boodschappen te doen en volgende week maandag pas weer te koken!

Deze week in week 30 terecht gekomen, had ik me nooit voor kunnen stellen, het kindje is lekker druk en het is heerlijk om je buik te voelen en zien bewegen. We kunnen niet wachten tot we dit wonder kunnen bekijken!

Alleen het kamertje schiet momenteel niet op. De meubels zijn binnen, maar we hebben geen tijd om ze in elkaar te zetten.

Ga nu eerst eens even een warme douche nemen en kijken of ik nog wat in het huishouden kan doen.

Meiden, als ik jullie niet meer spreek voor de kerst! Gezegende dagen en eet niet teveel!

Liefs Nienepien

Hee meisjes,

En Fred, hoe was de film?
Lekker er saampjes naar de film!
Je schreef bovenaan over dat programma.
Ik heb dat ook, als ze dan officieel hun kindje in de armen sluiten voel ik al wat traantjes komen.
Met de bevallingen op t.v kan ik ook echt geemotioneerd raken.
Vooral als de kleine dan bij de moeder op de buik ligt.
Een geweldig moment om te zien [en ongetwijfeld om mee te maken!]
Nien, voor jou schiet dit moment al echt op!
30 weken alweer.
Wel vervelend dat je veel rugpijn hebt!
Als het niet gaat op je werk wel op tijd stoppen.
Je ziet in de zorg zo-ie zo niet vaak dat men tot 6 of 8 weken doorwerkt[of was het nou 4 of 6....]
Je hebt inmiddels vast al een beste buik!
Leuk dat je jullie kindje zo goed voelt.

Ik denk dat het morgen ook giga druk word in de supermarkten.
Gelukkig eten we bij familie.
Ik moet morgen n.l de nacht in, dus we gaan ook pas 's middags heen

En Fred, we gaan inderdaad alles op alles zetten dit jaar.
Volgend jaar zitten we ook met onskindje bij de kerstboom.
Ik heb wel een goed gevoel, jij dan?
Ik ben echt superpositief, weet ook niet hoe het kan!
Meid, lets GO for it!!!!!

Hele fijne , gezellige kerstdagen!!
Enne lekker eten!
Knuffel, Monique2

p.s Nien staan er ook alweer nieuwe foto,s op jullie site?
Nien met dikke buik b.v?
Ik zal wel even kijken!

Hoi meiden,

Nou, heb me net in de supermarkt gewaagd... Het was echt SUPER druk.. niet leuk meer. Iedereen was gestresst en mensen hebben dan ook absoluut geen geduld. Een paar seconden wachten (omdat ik even snel een pak melk uit het schap wilde halen) werd al gevolgd door een hevig steunende mevrouw achter mij.. vreselijk! Maar.. ik heb het overleefd en ik hoef morgen de deur niet meer uit!

Morgenvroeg komt een vriendin even op bezoek en verder ga ik die dag een beetje het huishouden doen en even sporten. Ik zit nu op mijn 3e dag van de Clomid en ik was vandaag echt enorm emotioneel. Ik had de cd gekocht van Ocean's twelve (de film was leuk maar de muziek vond ik nog mooier, vooral 1 italiaans lied). Ik zette dat nr. vanmiddag op en ik moest mijn tranen echt bedwingen. Echt belachelijk maarja, hormonen bepalen alles hoe je je voelt natuurlijk! Ik heb ook wel vertrouwen in 2005 maar ik durf dat nooit zo hard uit te spreken (bang dat ik daar voor gestraft word of zoiets belachelijks).

Monique, ik heb het al vaker gezegd maar ik heb er zo'n respect voor hoe jij in het leven staat! Vol positiviteit en vertrouwen.. heel goed! Ik vind dat echt heel erg goed dat je dat hebt! Het komt ook echt wel goed, dat weet ik zeker.

Nien, jeetje dat is toch ongelooflijk dat je nu al in je 30ste week zit! Jij bent straks al lang en breed bevallen en Monique en ik zitten nog hier ;-) Maar.. we blijven er alles aan doen om je te volgen!
Wat een geweldig idee moet dat zijn dat je over een PAAR WEKEN je kindje in je houden houdt! Fantastisch zeg!! Weet je al wanneer je met verlof gaat?

Nou meiden, jullie zijn schatjes! Met Oud & Nieuw ga ik zeker proosten op een gezond kindje voor Nien en natuurlijk een gezond (aankomend!!) kindje voor Monique en mij!

Dikke kus F.

Ik zou graag van F. willen weten hoe het programma heet dat over adoptie gaat. Op welke zender komt het en wanneer?
Alvast bedankt als je het nog weet.
Veel sterkte allemaal!

Ik heb het geprobeerd op te zoeken in de gids maar ik kan het niet vinden. Heb het ook niet gezien de afgelopen week. Monique, weet jij het nog?

Misschien kun je anders de oproep op het alg. forum zetten. Ik denk dat wel meer meiden hier ernaar keken. Ik meen dat het op sbs was maar dat weet ik ook niet zeker (ik zapte er altijd toevallig voorbij). Echt een prachtig programma, vooral als je zelf aan adoptie denkt.

X F.

Terug
Bovenaan