Nienepien en Monique2

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie??
Monique, ik had nog een berichtje voor je onder het eerdere berichtje van mij staan maar dat kopieer ik hier wel even naartoe:

Ik heb nog niet echt plannen met Oud en Nieuw. Robin moet gewoon werken en heeft de auto dus mee dus ik denk dat ik naar mijn familie ga. Mijn ouders wonen achter mij dus ik ben er zo en de hele familie komt daar dus dat is wel gezellig.
Wat lekker dat je binnenkort op wintersport gaat! Ik ben echt jaloers op je hoor!
Wij gaan in 2005 naar San Francisco en zijn daar al druk voor aan het sparen... We willen nl. heel graag business class vliegen omdat we 14 uur in het vliegtuig zitten en Robin van boven nogal breed is en ik dan steeds schuin in mijn stoel zit hahaha.
Ik begin morgen met de ovulatietesten.. Ben benieuwd!!
Wel goed dat je nog niet temperatuurt. Je kunt dit altijd nog weer oppakken maar het lijkt me nu nog lekker om er niet zo mee bezig te zijn. Wanneer ga je ookal weer op wintersport?

Lieve Nien, hoe is het met jou? Heb je lekkere dagen gehad? Wanneer ga je nu eigenlijk met verlof? En heb je nog een echo gehad recentelijk?

Met mij gaat alles prima. Ik had gisteren wat cervixslijm dus ik denk dat ik mijn eisprong binnen een paar dagen kan verwachten. Vorige maand had ik bijna helemaal geen cervislijm.. niet zo goed, want volgens mijn gyn betekent dat ook dat je niet veel baarmoederslijm hebt aangemaakt en kan het kindje zich dus niet goed nestelen. Nu heb ik wel wat meer slijm dus dat zie ik maar als een positief teken.

Mocht ik jullie niet meer spreken: Heel veel plezier met Oud en Nieuw, en laten we even een borrel (voor Nien een sapje denk ik ;-) op elkaar drinken!

Dikke kus F.

Hi,

Wauw, dat is niet een verkeerd vooruitzicht, naar San Francisco!
Bij een lange reis is het inderdaad wel fijn om wat ruimer te zitten.
Je betaald wel meer, maar ja..
Ik moet zeggen toen wij naar Maleisie gingen hadden we toch ook best veel beenruimte, het is dus ook maar net met welke maatschapij je gaat.
Wat verschrikkelijk he die zeebeving.
Echt hele rare beelden....
Wij hebben zelf ook een paar van de getroffen landen bezocht, zo,n raar idee.
Volgende week komt er een hulpaktie op t.v.
In dat opzicht is Ned. wel heel hulpvaardig!
Dus jullie klustijd is ook weer aangebroken.
Hier zou eigenlijk ook weer wat moeten gebeuren..haha
Miskraam is nu 3 weken geleden, dus als er een ei zou komen zal het [gezien mijn normale cyclus] nu ongeveer zijn.
Toch raar dat we er NU niet helemaal voor gaan.
Het is ook een beetje dubbel.
Ik lees n.l redelijk vaak dat meiden die direkt zwanger geraakt zijn na een miskraam weer een miskraam krijgen.
En dan krijg je in een hele korte tijd veel verdriet te verwerken.
Een ongi eerst is dus niet verkeerd denk ik.
We laten het maar op z,n beloop gaan.
Positief dat je meer slijm hebt!!!!
Neem het ervan zou ik zeggen!
Ik ga morgen avond maar aan de champagne.
Normaal doe ik dat nooit.
Onder het mom van stel je voor dat ik zwanger ben....
We gaan trouwens 8 jan. op wintersport.
We vliegen om 5 uur [in de ochtend] naar Sofia en dan door naar Borrovets.
Veel zin aan natuurlijk.
Een hele gezellige avond morgen!
En een heel HAPPY NEW YEAR!!
En dat jullie wens mag uitkomen!!
Ik heb de eerste oliebollen al gehad.
Vind ik heerlijk, vooral met veel poedersuiker.
Ik proost op je hoor!

Kus, Monique2
p.s normaal stond er in "de lijst" dat ik 29 jaar was, dit kan veranderd in 30.
Nu stond er toevallig niets.

Doeiiiiiiiiiiiiiiii

Hoi Monique,

Wat raar.. ik ga het aanpassen voor je!

Ja, inderdaad vreselijk wat er is gebeurd in Azië! Ik heb gisteren al wat geld overgemaakt naar giro 555. Je kunt je gewoon niet voorstellen hoe het daar moet zijn, hoe het is om honderden lijken af te lopen om te kijken of jouw man of kind daar ligt! Dat relativeert je eigen verdriet altijd weer enorm. We zijn gezond en bevoorrecht dat we hier wonen dus we mogen ons gelukkig prijzen!
Ik ga morgen ook aan de champagne.. maar ik begin vanavond al want vanavond ga ik met vrienden alvast het nieuwe jaar indrinken ;-) Nu weet ik zeker dat ik niet zwanger ben, dus ik kan lekker mijn gang gaan.

Monique, ik denk dat het heel verstandig is om eerst ongesteld te worden en daarna weer verder te gaan. Je was best snel zwanger de vorige keer dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Dan heeft je lichaam weer even een hele cyclus gehad, is je lichaam weer schoon en op de rit en dan kun je er weer volop tegenaan toch?

Meis, alvast de allerbeste wensen voor 2005 en laten we hopen dat 2005 veel moois in petto heeft voor ons allemaal!

Dikke kus F.

Hoi meiden,

Nee ben jullie niet vergeten in het nieuwe jaar, maar het was zo druk dat ik de pc heb uitgelaten en de minuten die ik had gebruikt heb om bij te slapen! Gaat nu allemaal echt opschieten! Babykamer zit in elkaar, nog 2 weken 'werken', en de baby is lekker onrustig! Laat de nestel drang maar komen!

Meiden het is even kort, maar wens jullie al het goede voor 2005!!!!

Liefs NIenepien

Ps; het was 1 nipje champagne en verder sap!!!

Hoi lieve Nien,

Het begint zeker op te schieten voor jou!!! Dus nog 2 weken werken en dan ga je met verlof? Wat zul jij blij zijn als je daar de deur achter je dicht kunt trekken!!!
Hoe is het verder met je? Je bent dus veel moe maar verder? En heb je onlangs nog een echo gehad?

Meis, jij ook de beste wensen! Laten we hopen dat je een hele makkelijke bevalling krijgt!

X F.

ps: Monique, er staat nog een berichtje hierboven voor je

Terug
Bovenaan