Nienepien, Monique2 en Roos

Hallo meiden,

Even een berichtje vanuit het zeer zonnige en prachtige Tenerife. Op dit moment is mijn man (ik wil nog steeds mijn vriend zeggen) even opgeslurkt in de spelletjeshal dus ga ik maar even het net op. Het is hier heerlijk warm en echt heel erg mooi. Om eerlijk te zijn had ik me er niet zoveel van voorgesteld maar het is echt mooi.

Nou, ik ben wel een beetje over de teleurstelling heen dat ik toch niet zwanger bleek te zijn... al merk ik wel dat mijn verlangen voor een kindje heel groot aan het worden is. Ik moet echt uitkijken dat ik er niet teveel mee bezig ben straks. Heel even had ik hier nog hoop. Afgelopen zondag was mijn Nod maar er kwam niets en ik ben nog steeds niet ongesteld. Gisteren een testje gedaan maar helaas... Ik word waarschijnlijk later ongesteld een maand na de miskraam. Ook bij de miskraam heb ik hier best veel stilgestaan terwijl ik in Nederland het al zo goed als afgesloten had... Misschien vanwege de rust hier dat je er toch nog even bij stil staat. Op zich wel goed.
Nienepien, Monique2 en Roos.. ik hoop dat het met jullie ook goed gaat!! Ik hoop jullie snel weer te spreken als ik terug ben (dinsdag ben ik weer op het net te vinden).

Dikke kus van Frederique
 
Ha Frederique,

Lekker hoor, genieten van het mooie weer daar. Geniet er nog maar even van want hier is het is het enorm wisselvallig (nederland hé). Wat ontzettend balen voor je, zeg. Ik duim mijn vingers blauw voor je dat het de ronde wel raak mag zijn voor jullie !!!! Nogmaals geniet !!!!

Groetjes Biaggi.
 
Hoi Biaggi,

Bedankt voor je berichtje. Zelf zal ik niet meer zo vaak op dit forum te "zien" zijn aangezien ik naar het forum zwanger worden na een miskraam "verhuis". Ik hoop voor je dat het voor jou ook heel snel raak is en dat we elkaar weer spreken op het zwanger zijn forum!!!

Heeeeeeeeeeeeeee Nienepien,
Ik kan jullie toch niet missen hier in Tenerife haha (hoezo verslaafd aan dit forum). Tot gauw meissie!!

Kus Frederique
 
Ik hoop dat het voor jou ook gauw gaat lukken. Je weet maar nooit hoe snel het op je pad komt. geniet nog maar even van de paar daagjes die je nog hebt.We spreken elkaar daarna.
groet roos
 
Terug
Bovenaan