Hoi meis,
Toevallig dat je erover begint!! Ik wilde je namelijk al een berichtje sturen maar ik wilde het niet zo pal op het forum zetten... hier is beter..
Ik heb dus de laatste 2 dagen een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik, gevoelige borsten en soms wat maagzuur... Ik vind dat zo ontzettend gek. Ik ken mijn lichaam heel goed en de vorige keer was ik zwanger met deze symptonen.... maar dat kan toch helemaal niet zo vlak na een miskraam?! Ik heb de dokter gebeld en morgen word ik teruggebeld op het telefonisch spreekuur. Eigenlijk weet ik al wat ik te horen krijg, AFWACHTEN!
Ik kan nu wel een bloedonderzoek laten doen maar dat hcg is nog niet uit mijn bloed dus ze vinden wel hcg maar ze weten niet of dat van een vorige zwangerschap of een nieuwe zwangerschap is.
Ik weet echt wel dat het theoretisch helemaal niet kan en ik ga mezelf ook niet gek maken met valse hoop maar ik baal nu wel dat ik niet een simpel testje kan doen... dan weet ik het tenminste 100% zeker!
Met de belasting is het goed gegaan. Ik heb bezwaar aangetekend en ze gaan er opnieuw naar kijken.. waarschijnlijk is er een fout gemaakt (godzijdank!!!!).
Over dat mailen, je hoeft je niet te verontschuldigen dat je even niet op het forum bent geweest hoor. Ik krijg vast ook nog tijden dat ik even een paar dagen over sla.
Fijne avond en tot snel... houd je me op de hoogte?
Kus Frederique