Nienepien

Hoi lieve Nienepien,

Hoe is het met je? Groeit je buik nu al flink?
Wat een grap he met die foto's!! Dat is nou typisch iets voor mij. Ik kan echt zo verstrooid zijn. Ik weet nog toen ik zwanger was, had ik dat nog veel meer. Ik reed een paar keer gewoon de tramhalte voorbij waar ik altijd moet uitstappen, zei "Ludo Sanders" uit GTST vriendelijk gedag toen ik hem in de stad zag lopen omdat ik hem ergens van kende, van het werk ofzo.. Hij keek me al zo raar aan dat ik zo enthousiast gedag zei. Ik dacht echt dat ik hem kende en ga zo maar door. Heb jij niet dat je meer verstrooid bent? Dat schijnt er nl. wel bij te horen als je zwanger bent.

Met mij gaat het weer wat beter. Ik was gisteren niet zo goed in orde, zware hoofdpijn maar vandaag gaat het weer goed. Ik was vrij en ben lekker een uurtje gaan steppen in de sportschool en ik hoef alleen morgen nog te werken en dan heb ik alweer weekend!

Verder voel ik me erg goed bij het idee dat ik over 3 weken naar de gyn mag. Ik hoop alleen niet dat hij/zij zegt, tja, dit kan nog wel even duren en succes ermee! Ben in ieder geval niet van plan om me zo op straat te laten sturen zoals tijdens mijn miskraam (kan ik nog steeds kwaad om worden). Maar goed, ik vind het fijn dat ik langs kan komen. Aanstaande zaterdag is het 7 weken geleden dat ik ongesteld was en nog steeds geen eisprong... Na mijn mk (ruim 4 maanden geleden) heb ik nog maar 1x een eisprong gehad. Dat kan toch ook niet normaal zijn?? Aan 1 kant ben ik best bang dat het slecht nieuws is... maar goed, daar moet ik helemaal niet vanuit gaan natuurlijk.

Ik heb laatst nog even naar jullie foto's gekeken. Zo grappig om eindelijk een gezicht bij mijn maatje te zien! Ben nu ook wel benieuwd naar Monique. Ik zal eens kijken of dat mij ook lukt om wat foto's online te zetten.
Ik vind je echt heel erg mooi, vooral die foto in jullie trouwauto, daar stralen jullie echt!!

Nou meis, doe lekker rustig. Ik spreek je snel weer.

Kus F.

Hoi Frederique!

Wat een giller ja, met die foto's. Hadden de foto's ook bijna niet laten maken voor het trouwen. Ik was al weken/maanden bezig om een beetje een kleurtje te krijgen en Sander dacht dit in 10 min. te kunnen met behulp van een gezichts bruiner uit het jaar 0. Is meneer echt zo erg verbrand dat hij 3 dagen voor de bruiloft nog helemaal vol korsten zat. Het is hier en daar nog wel een beetje te zien, maar hij was gelukkig snel weer heel!!!

Heb je onder tussen niet de nijging om toch stiekum een testje te doen?? Denk dat ik het niet meer zou houden!
En kan me goed voorstellen dat je het heel spannend vind om naar de Gyn te gaan!

Mensen gaan nu aan mijn buik zien dat ik zwanger ben! Dat is wel erg leuk, maar als ik zo door blijf groeien komt er volgens mij een 20 ponder uit!

Lekker dat je alweer bijna weekend hebt! Ga je nog iets leuks doen???

Ga richting mijn warme bedje!!!

Aller liefst

Nien

Hoi lieve Nien,

Zoals je vast al hebt gelezen heb ik eindelijk mijn eisprong (dat zegt de MB tenminste). Vanmiddag nog even een CB test doen.. als het maar geen vals alarm is zoals de vorige keer! Het liefst rijd ik nu al naar de drogist maar ik zit op de dakbedekker te wachten. We hebben nl. een scheurtje in het dak van de schuur.

Ik was zo blij toen ik die varens zag!! Manlief was al weg dus heb ik mijn kat in de houdgreep gelegd (weegt 9 kilo en is enorm sterk nl.!) en heb hem helemaal dood geknuffeld (nou ja, bijna dan). Ik hoop alleen maar dat het eitje niet gisteravond is gesprongen want we hebben dinsdagavond voor het laatst geklust (die dag ervoor ookal dus dat is weer wat minder sperma-kwaliteit) en vanmorgen dus. Vanavond ook nog klussen EN morgen. Ik hoop zo dat het echt waar is. Na 7 weken na de ongi durf ik het nl. bijna niet meer te geloven!!
Wel leuk omdat onze Monique ook dacht een eisprong te hebben!! Ben benieuwd!

Dus jij groeit als kool? Wel leuk dat mensen het nu echt gaan zien. Ik vind dat als een vrouw heel slank is, ze vaak heel erg mooi zwanger zijn. Niet zo rondom maar echt een puntbuikje. Ik ben benieuwd hoe jij er over een paar maanden uit ziet, vast ook prachtig!

Ik ga dit weekend niet zoveel doen, ik kom het bed niet meer uit hahaha.
Ga jij nog wat leuks doen? Volgens mij gaat het regenen van het weekend, dat zou toch echt balen zijn!!!

Nou meis, ik spreek je snel weer.

Dikke kus F.

Ja!!!!!!!! IK had je berichtje gelezen! Ben echt zo blij voor je!!!
Enne begrijk het helemaal hoor, een kat van 9 kilo. WIj hebben een poes van ook zo'n 9 kilo en die laat zich ook niet knuffelen!

Vanochtend naar de hypotheekshop geweest, zit daardoor een beetje in een dip. We willen minder hypotheek gaan betalen, omdat ik minder ga werken en we nu behoorlijk veel aflossen! Is het waarschijnlijk niet mogelijk! Hij gaat nu alle mogelijkheden voor ons uit zoeken en we horen het volgende week donderdag! DUs alstjeblieft duimen voor me!!!

Ik ga inderdaad als kool, maar ben nog niks in kilo's aangekomen, alleen in omvang. Wij moeten allebei werken van het weekend en zie er echt als een beer tegen op! Heb wel besloten om vanaf november geen avonddiensten meer te draaien, want komt die avonden haast niet door!

Nou, geniet lekker van het in bed liggen! En ik kom straks nog even kijken wat de cb test aan gaf!!!

Liefs Nientje

Hoi Nien,

Wat een verhaal weer he, van die CB test? Ik weet het ook niet meer hoor. Ik ga er gewoon vanuit dat ik mijn eisprong heb (gehad) maar ga morgen nog wel even een CB test doen. Ik baal wel hoor dat ik nu WEER in onzekerheid zit! De vorige keer dat het vals alarm was zat er 1 varen op de MB maar nu zit het hele scherm vol en mijn lichaam geeft ook tekenen van een eisprong .. of wil ik dat gewoon denken/voelen??
Pff, ik weet het niet meer. Afwachten dus voor de verandering. Voordeel is dat als ik over 2 weken niet ongi word maar ook niet zwanger ben (en het dus een vals alarm was) ik al snel daarna naar de gyn mag.
Ik baal er wel een beetje van maar ik ben niet SUPER teleurgesteld. Ik zie het allemaal wel weer.

Je hebt groot gelijk dat je het wat rustiger aan gaat doen met die nachtdiensten!
Hoeveel dagen wil je straks gaan werken Nien? 3 dagen? Ik zit er ook wel eens aan te denken hoe dat bij ons financieel allemaal gaat dan. Je gaat meteen zo'n stuk in salaris achteruit! Ik zal echt voor je duimen dat jullie een goede oplossing vinden voor de hypotheek. Heel goed dat jullie nu al met dat soort dingen bezig zijn!!
Zit je al vaak op het zwanger forum? Wanneer ben je nou ookal weer precies uitgerekend? Ik ga het natuurlijk even in mijn agenda zetten!!

Geniet van je weekend! Ga je nog wat leuks doen?

Rust lekker uit!!

X F.

Terug
Bovenaan