Nieniepien

En?????????????????????????????????????
Heb je de test gedaan?????

Monique2 en Nienepien, er staat ook nog een berichtje van mij onder het eerdere berichtje van Nienepien!

Kus F.

Ik heb hem gedaan, en hij was negatief. Dus was te vroeg of niet zwanger. Zal volgende week misschien nog een proberen.

Ben nu behoorlijk down.

Liefs Nienepien

Och meisje,

Wacht nog gewoon een paar dagen. ZOlang je ongi uit blijft kan het nog alle kanten op hoor!!! Misschien is er gewoon nog niet genoeg HcG aangemaakt. Wacht nog een paar daagjes en hopelijk heb je dan meer geluk. Ik weet hoe erg het is die onzekerheid en dat afwachten maar misschien was het gewoon nog iets te vroeg!!!

Kop op meis. Het komt allemaal wel goed hoor!!

Kus F.

Thanx...

Ben nu weer de ergste schrik te boven. Is eigenlijk ook een beetje dom dat ik al getest had. Was nog een beetje vroeg. Maar sta nu wel weer met beide benen op de grond.
Maar ja, je wil graag he!!!

Liefs Nienepien

Ja natuurlijk wil je graag maarja, beter vroeg getest en een negatief antwoord dan dagen na je nod. Probeer nog even rustig af te wachten meis!
Moeilijk is dat he?!

Sterkte!

Kus F.

Hi girls,

Nien, de moed nog niet opgeven hoor!
Misschien heb je inderdaad te vroeg getest.
Wanneer is je nod?
Ik zal ontzettend voor je duimen.

Fred, fijn dat je ongi al weer wat minder worden.
Kunnen jullie je alvast ""|voorbereiden" op het klus werk!

Ik had vanmorgen een temp. van 37.
Weet eigenlijk niet of ik een ei heb gehad, beetje verwarrend.
Ik voel me soms wel misselijk.
Zou dat al snel na een bevruchting kunnen?
Het klussen staat nu wel op een heeeeel laag pitje.

Nou meiden ik ga straks eerst sporten [spinning] mischien knap ik daar van op en heb ik zoveel energie gekregen dat er nog wat in zit vanavond...hihi

Ik houd het forum goed in de gaten en kijk morgen even weer, zulke spannende dingen!

Liefs, Monique2

Hoi dames,

Wordt nu inderdaad erg spannend.
Officieel zou ik 28 juni mijn nod hebben. Dus heb 4 dagen te vroeg getest en dat is best wel veel eigenlijk.
Stom dat ik dan denk nu al positief te testen. hihi

Ga heel hard voor ons duimen en ga nu snel slapen, want ben uitgeput van het harde werken.

Liefs Nienepien

Hoi meiden,

Nienepien, 4 dagen is inderdaad wel veel. De ene maakt ook veel sneller HcG aan dan de ander. Ik kon bij mijn vorige zwangerschap al een week voor mijn nod testen maar ik hoor ook vaak dat vrouwen pas na 4 dagen na hun nod positief testen. Ik duim in ieder geval dat je volgende test positief is!
Hoe is het met je kwaaltjes?

Monique2, lastig is dat he dat je niet weet of je je eisprong nou hebt gehad? De maybe baby geeft nog steeds geen varens aan? Ik maak me nu wel een beetje zorgen of je nu wel helemaal van de maybe baby uit kunt gaan. Maar, misschien heb je inderdaad gewoon wat verhoging en komt je eisprong snel... Dan wel blijven klussen he?! Haha.

Mijn ongi loopt nu ten einde. Op zich is de timing perfect want Robin is vanaf nu een paar dagen weg voor zijn werk. Hij komt dinsdag pas weer terug dus je zult toch nu je eisprong hebben!! Godzijdank heb ik mijn eisprong (als het goed is) volgend weekend. Ik ga de maybe baby gebruiken. Als ik last heb van gelige vochtafscheiding dan weet ik dat ik mijn eisprong heb dus dan kan ik meteen zien of er varens verschijnen (dan ben ik toch meer gerustgesteld).

Monique, voor jou is het ook echt heel spannend he?! Het mooie is wel dat als het ons allemaal deze poging lukt, we met zijn allen naar het maart forum kunnen!!! Dat zou toch wel super zijn. De 3 maatjes tegelijk verder naar het zwanger forum!

Nou meiden, ik ga het huishouden doen (vrijdag is mijn vrije dag) en vanmiddag even wat boodschappen doen. Dan ben ik van het weekend ook echt vrij. Morgen ga ik met een vriendin uit eten in Zandvoort en daarna ga ik bij haar voetballen kijken (haar vriend is ook dit weekend weg). Ik vermaak me wel dit weekend!! Alleen de nachten vind ik wel saai zo alleen ... maar goed, er zijn ergere dingen!

Dag meiden, sterkte en tot gauw.

Dikke knuffel F.

Terug
Bovenaan