nientje hoe werkt het?

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben even op de site van armbell geweest alleen snap ik er niks van .hoe werkt die site? hoe kom ik waar ik wezen moet voor het pendelen?
kan jij of iemand anders me helpen?

dank je liefs wilma

Hallo,

Als het goed is kun je nientje vinden met deze link: http://www.armbell.com/forum.
Daarna moet je even lezen onder uitleg hoe het werkt, wat je door moet geven en dan moet het lukken.

Succes.

Groetjes,
Jetje

Hoi
Ik vind het maar een lastige site, kan zowiezo niets over uitleg vinden
Ik heb er gisteren een berichtje achter gelaten maar kan het niet meer terug vinden
Misschien ligt het aan mij hoor, maar handig vind ik het niet.
Liefs Rene

Hoi Rene en de rest,

Ik zit met hetzelfde probleem ben ook al een aantal keren op de site geweest, maar kom niet op de juiste pagina wbt pendelen.
Ik hoop dat er een keer een hele duidelijke uitleg op de site gezet wordt zodat ik er ook in kan en voor mij laten pendelen.
Groetjes Charlie

Hoi meiden,

Het is niet zo moeilijk hoor. Je moet inderdaad naar link van armbell gaan. Dan moet je jezelfs eerst registreren. Vervolgens krijg je een wachtwoord. Als je daarna inlogt ga je naar de topic !!!LEES DIT EERST HIER STAAT DE UITLEG!!!!
Hierin staat precies wie er pendelen en hoe je het aan moet vragen.
Veel succes het is echt tof wat die meiden daar doen.
Mocht het niet lukken dan hoor ik het wel.

Liefs Suusje

het is mij inmiddels gelukt en heb een goede link

www.armbell.com/forum/privmsg.php

ik hoop dat ie het doet. succes

MEIDEN

IK STOP MET PENDELEN TOT NADER ORDER!! IK KOM NIET MEER DOOR MIJN AANVRAGEN HEEN EN HEB ER NOG RUIM 50 OM TE PENDELEN!! DIT IS NIET NORMAAL....IK WERK OOK NOG EN IK HEB OOK NOG EEN PRIVELEZEN DUS AUB MIJ NIET MEER VRAGEN!! IK PENDEL MIJN INBOX NOG LEEG MAAR ALLE NIEUWE AANVRAGEN  DIE NU NOG BINNENKOMEN  VERWIJDER IK EN PENDEL IK NIET MEER!!

SORRY VOOR JULLIE MAAR ANDERS KOM IK ER NOOIT MEER DOORHEEN!!
JULLIE ZULLEN DUS DE ANDERE PENDELAARS MOETEN VRAGEN!!

LIEFS NIENTJE

Hoi Nientje,

Jammer, maar ik kan  het wel begrijpen.....het is een complete rage geworden!!!

Succes verder.

Groetjes Evi

Terug
Bovenaan