nierbekken onsteking

heeft iemand in de zwangerschap last van een nierbekken onsteking gehad? mijn urine is nagekeken en zagen dat ik geen blaasontsteking had maar het was wel troebel en dus kijken ze het extra na.
ze zetten het nu op de kweek om te kijken wat het dan wel kan zijn.
duurt altijd zolang voordat de uitslag er is, en dus ga ik maar weer op internet kijken en kom je dit tegen.

misschien heb ik dit wel??:S vervelend als je zo onzeker en bezorgd bent..
wie o wie kan mij helpen:)

gr
 
Hoi Maaike,
Internet kan heel handig zijn om dingen op te zoeken. Maar het kan je ook nodeloos ongerust maken.
Je zal toch op de uitslag moeten wachten - goed onderzoek kost ook tijd. Je wil niet dat er straks een verkeerde uitslag is en dat je onnodige behandeling krijgt. Ik weet dat het frustrerend is maar het kost nu eenmaal tijd.
Ik raad je aan om niet teveel op internet te lezen als je je er angstig door gaat voelen. stel jezelf bv een tijdslimiet van 5 minuten om iets op te zoeken. Laat het trekken van conclusies over aan de professionals en op basis van je test uitslag.

Wat je wel kan doen: houd je klachten in de gaten en noteer deze eventueel voor jezelf. Zo merk je ook op tijd als klachten erger worden. verergeren ze - kan je meteen terug naar arts.
Verder zorg goed voor jezelf door gezonde levenstijl en probeer te ontspannen.
 
Ik heb, lang voor ik zwanger was ook eens een blaasontsteking gehad. In mijn urine was eerst ook niets te zien en het kwam er pas uit na de kweek.
Dat komt soms voor.
Het is wel handig om veel water te drinken en evt extra vitamine C te gebruiken. Daarmee kun je zelf al veel tegen een blaasontsteking doen.
Mijn huisarts zei van de week ook dat het misschien een beginnende kan zijn en dat het daarom nog niet te testen is.
Dat drinken en de vitamines waren ook adviezen van hem.
 
Hoi Maaike,

Ik heb bij mijn eerste zs een nierbekkenontsteking gehad. Maar ik kan je vertellen... Je gaat echt door de grond van de pijn. Heb een nacht in het zh moeten blijven. Je voelt echt van die heftige steken en krampen in je rug... Ik denk dus niet dat het een nierbekkenontsteking is... Maar iig beterschap...
 
Terug
Bovenaan