NIERKOLIEKEN EN JJ CATHETER

hoi meiden,
Zijn er hier meiden die net als ik last hebben gehad van nierkolieken en nu een jj catheter hebben?
Ik heb er voor 10 dagen terug mee in het ziekenhuis gelegen een week. pijnstillers hielpen niet en ik heb vervolgens iedere zes uur morfine gehad. na vier dagen helse pijn een catheter. daarna geen kramp meer maar ik blijf last houden.
Ik kan nog geen half uur staan voor dat ik verga van de pijn in mijn rug, als ik een paar uur op ben(zittend) plas ik niks anders als bloed en het enige dat helpt is liggen.dan plas ik normaal, heb geen pijn maar als ik sta of zit plas ik ook bijna niks.ik bel komende week toch de uroloog maar weer eens want dit gaat zo echt niet langer.
Ik ben nu 25 weken zwanger maar heb hier nog drie kids rondrennen.ik zit er echt doorheen en baal dat ik niks kan.iemand hier ervaring mee?
groetjes esther
 
he meis wat rot en erg zeg, pff ja heb er ook geen ervaring mee, heb zelf alleen nierbekken ontsteking gehad en dat was ook heel erg pijnlijk dus kweet hoe je je voelt,

wil je heel veel sterkte mee wensen en ik zalniet wachten zou als ik jou al bellen.


liefs
 
Terug
Bovenaan