Nierproblemen baby

<p>Hallo,</p><p>Bij onze baby van 9 weken is een afwijking aan de nieren en urineleiders gevonden.</p><p>De urine stroomt terug de nier in, zijn urineleider is vergroot en zijn nier ook. Hij heeft ook al een nierbekken ontsteking gehad toen hij 2 weken oud was en zit nu aan de antibiotica als voorzorg. </p><p>We zijn doorverwezen naar het wkz voor vevrolg onderzoek en er zal een ingreep plaats moeten vinden hoe en wat weten we nog niet precies. Wel hebben we al vanaf de geboorte een onrustige baby die niet makkelijk slaapt. We hopen een beetje dat dit te maken heeft met zijn niertjes en dat dus beter gaat worden daarna.</p><p>Ik vroeg me af of er moeders zijn die ook kindjes hadden met dezelfde soort problemen en hoe dat is verlopen qua ingreep en opname nazorg wachttijd ziekenhuis etc daarvan? En of je daarna ook verschil merkte in het gedrag van je kindje. </p>
 
Jeetje, wat naar en heftig voor jullie. Heb er geen ervaring mee, maar hoop dat het daarna beter zal gaan. Ik verwacht van wel. Erg zielig. Knuffel jullie schatje maar veel, want dat helpt. Sterkte (de komende tijd)! X liefs
 
Wat een lieve reactie dankjewel!
We knuffelen hem zeker lekker veel. Hij slaapt overdag door zn onrust ook veel bij ons. Hopelijk is hij snel aan de beurt in het wkz en kunnen we dit achter ons laten.
 
Terug
Bovenaan