<p>Hey dames,</p><p>Ik heb hulp/tips en ervaringen nodig...</p><p>Ik was 20 weken zwanger toen ik voor de eerste keer op de spoed ben gekomen met verschrikkelijke pijnen aan mijn rechternier. Heb er toen uiteindelijk 6 dagen gelegen.</p><p>Ze zagen dat mijn nier opgezwollen was en dachten meteen aan nierstenen of nierstuwing. Ze hebben toen een stent geplaatst van mijn nier naar mijn blaas, maar dat heeft mijn lichaam afgestoot en hebben ze er na een week terug moeten uithalen.</p><p>Deze week had ik weer een niercrisis, mijn partner had me gevonden en weer naar de spoed gebracht. Heb er toen 2 dagen aan baxters gelegen maar de dokters staan met hun rug tegen de muur, zeggen ze. Ik ben nu 23 weken en naar huis gestuurd met buscopan, papaverine en dafalgan forte maar eerlijk? Dat werkt allemaal niet .Op mijn linkerzij liggen helpt een beetje, maar de pijn blijft constant.</p><p>Zijn er vrouwen die dit ook hebben en tips hebben voor me? Blijft dit de hele zwangerschap of moet ik hier even door?</p><p>Alvast bedankt voor de reactie(s)</p><p> </p><p> </p>