Nierstuwing. Iemand ervaring?

<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb laatst advies gevraagd over hevige pijnaanvallen in mijn rechterzijde en dat blijkt na een hele dag in het ziekenhuis onderzocht te zijn dat het nierstuwing is.</p>
<p style="text-align: left;">Heeft iemand van jullie dit ook gehad en tips om de dag door te komen?</p>
<p style="text-align: left;">Tijdens zo'n pijnaanval kan je niet meer staan,zitten,lopen. Enige wat bij mij op zo'n moment helpt is op mijn linkerzij liggen met een kruik in mijn rug.</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee en hoe jullie er mee omgingen. Ik moet nog 13 weken dus hoop dat het wel minder gaat worden.</p>
<p style="text-align: left;">Liefs Cindy</p>

Hoi!

Hoe gaat het nu?

Ik heb ook nierstuwingen gehad met 20 wkn, nu 37 wkn.

Zoveel pijn gehad dat ik aan op een gegeven moment aan een houten balk heb gehangen .. ik ben opgenomen in t zkh met een beste antibiotica kuur en vocht, daarmee na 1 week minder pijn. Warme kruik en warme doeken helpen ontspannen indd.

Schoonzusje ook nierstuwingen gehad, die had uiteindelijk een drain gekregen vanuit nieren naar rug.

Succes ermee!

<p style="text-align: left;">Hoi!</p>
<p style="text-align: left;">Het gaat nu een stuk beter. Ben gelukkig niet opgenomen geweest in het ziekenhuis maar het scheelde niet veel. Doordat ik zoveel pijn had dachten ze dat het weeën op zou wekken. Maar gelukkig is de pijn op tijd gaan zakken door op mijn linkerzij te gaan liggen. Pijnstillers hielpen niet, alleen links liggen dus heb besloten om toch naar huis te gaan. Uiteindelijk is de baarmoeder erover heen gegroeid waardoor de pijn een stuk minder is. Hoe gaat het nu met jou en je schoonzus? Lijkt me heel vervelend zo'n drain vanuit je nieren. Succes met de laatste loodjes en hopelijk snel je baby gezond in je armen!</p>

Dag,

Ik heb dit ook gehad en ik kan je zeggen dat t een vreselijke pijn is. Heb er een week mee rond gelopen en uiteindelijk zat ik op de triage in t zkh. Bleek dat ik nierstuwing had. Ze konden niks voor me betekenen. Ik mocht perdag 4 maal 2 paracetamol innemen en als de pijn niet ophield en heviger werd moest ik weer terug komen. Gelukkig wonder boven wonder was de pijn na een aantal dagen verdwenen. Ik heb natuurlijk niet zoveel, nauwelijks pijnstiller genomen. Heb m'n dagen ook met een warme kruik doorgebracht. Ik wens jullie veel succes..

Oeh ja! Bij mijn 2de heb ik dit ook gehad... echt extreem pijnlijk! Ik heb wel nachtje in ziekenhuis gelogeerd met wat pijn stilling en een heerlijke kruik! Verder is er weinig aan te doen helaas! Maar naar is het zeker!

Terug
Bovenaan