Nierstuwing of Niersteen 30 W

<p>Hoi lieve (aankomende) mama's, </p><p>Ik hoop hier wat medegenootjes te vinden! Ik heb sinds 29 weken vreselijke koliekaanvallen achter elkaar door gepaard met kramp. </p><p> </p><p>Ik zit aan de maximale dosis Buscopan thuis en 4x 1000 mg paracetemol per dag.. Dit werkt voor geen meter en ik lig dan ook constant in t ziekenhuis aan het infuus .. Hierbij liep t laatst uit de hand en hielp het pas bij 80 MG terwijl de andere keer 20 MG genoeg is.. </p><p>Nu komen de bijdehand opmerkingen van artsen "Ja je kan geen 7 weken aan infuus blijven zitten" en tegelijk willen ze ook nog lang geen Katheter of Drain plaatsen.. Ik wordt er best moe van :) </p><p>Wie hebben hier wel weken aan infuus gelegen of een Nefrodrain gehad uiteindelijk? Hoe voelde het zetten ervan en was t echt zo erg als ze beweren? Ik vind deze pijn en namelijk erger dan t aanprikken en moeten verzorgen van een Drain.. </p><p> </p><p>Ik hoop hier wat meer ervaringen te vinden!</p>

Hoi!
Ik herken je verhaal helemaal, heb precies hetzelfde gehad maar dan al vanaf 20 weken. Totaal drie keer een week aan het infuus gelegen. Vanaf 30 weken heb ik op advies van de gynaecoloog morfine tabletten thuis geslikt, maximale dosis die nodig was om de pijn onder controle te houden. Was heel pittig omdat ik daardoor niet bewust het laatste deel van mijn zwangerschap heb meegekregen maar alles beter dan die pijn. Ik heb daardoor ook geen drain gekregen maar gelukkig het zo uit kunnen zitten en is mijn bevalling met 38 weken ingeleid.
Ik wens je enorm veel sterkte want het is echt heel heftig en als je het niet meegemaakt heb weet je niet wat het is

Hoi!
Ik herken je verhaal helemaal, heb precies hetzelfde gehad maar dan al vanaf 20 weken. Totaal drie keer een week aan het infuus gelegen. Vanaf 30 weken heb ik op advies van de gynaecoloog morfine tabletten thuis geslikt, maximale dosis die nodig was om de pijn onder controle te houden. Was heel pittig omdat ik daardoor niet bewust het laatste deel van mijn zwangerschap heb meegekregen maar alles beter dan die pijn. Ik heb daardoor ook geen drain gekregen maar gelukkig het zo uit kunnen zitten en is mijn bevalling met 38 weken ingeleid.
Ik wens je enorm veel sterkte want het is echt heel heftig en als je het niet meegemaakt heb weet je niet wat het is

Hoii , 

Oef ja ik lig nu voor de 3e x omdat ze me elke keer wegsturen na 4 a 5 dagen. Ik hou het dan 2 dagen vol en dan wordt de pijn weer onhoudbaar! 

Ik hoop dat het ook zoiets bij mij gaat worden want de hele tijd in het ziekenhuis liggen is ook geen hobby van mij .. Ondanks de morfine pillen mij ook geen pretje lijken inderdaad omdat je de helft dan niet meer bewust mee krijgt!

Ja het is echt niet te doen inderdaad, met tabletten ging het dan maar pijnvrij was ik nooit helemaal. Hoop dat ze bij jou ook zoiets vinden. Sterkte in ieder geval, 1 troost, na de bevalling is alles in 1x over. Tenminste dat was bij mij zo...
Ben nu zwanger van ons 2e kindje en grote kans dat het dit keer ook weer gebeurd dus erg spannend, vooral omdat je weet wat het is

Hoihoi, 

Een kleine update!
Ze hebben mij gisteren morfine gegeven en nu ben ik pijnvrij na 1 pilletje en tussendoor 1000 mg paracetemol en buscopan vanaf 5 uur savonds tot 8 uur sochtends.. 

Ben kei bang dat ze mij hierdoor ook aan de morfine gaan zetten.. Een drain willen ze namelijk niet door eventuele krampen. En aan het infuus mag niet 7 weken lang nog.

Hoi Sannieesans,
Wat balen zeg!! Hopelijk komt er een oplossing voor je!
Ik heb wel ervaring met een drain. Heb k mn vorige zwangerschap gehad. Met 34 weken. Qua pijnvrij was het echt fijn. Nog even op adem komen voor de bevalling. Het zetten van de drain heb ik niet als fijn ervaren maar dat komt ook doordat ik behoorlijk paniekerig word van plaatselijke verdoving.?
Ik ben nu 29 weken zwanger en heb met 20 wk een "aanval" gehad, tot nu toe niet terug gekomen. Mocht t zo zijn dan denk ik niet dat ik weer een drain wil, mits het echt niet anders kan. Want die pijn is echt afschuwelijk.

Sterkte, hopelijk kan je er iets mee. 

Terug
Bovenaan