Hoi hoi, zijn er meer dames die last hebben van nierstuwing? Ik ben nu 27 + 4 en sinds het weekend ontzettend veel pijn in mijn buik en rug aan de rechterkant. Opgenomen in het ziekenhuis en na een echo was te zien dat mijn rechternier opgezet is en dat ik last heb van nierstuwing. Ik ben nu een paar dagen thuis met 4 x per dag paracetamol en 3 x per dag buscopan. De aanvallen leken minder te worden en de scherpe randjes waren eraf. Sinds afgelopen nacht tot nu al stuk of 6 aanvallen weer gehad die na een half uur op mijn zij liggen met een warme pittenzak pas wegtrokken. Als het niet te dragen was mocht ik altijd bellen en ze willen eventueel een stent plaatsen..
Zijn er meer dames die hier mee kampen en hoeveel aanvallen zijn in jullie ogen acceptabel? Ik weet dat ik aan de bel moet trekken, maar je hoort ook dat het bij sommige zwangeren wegtrekt na een aantal dagen!
Zijn er meer dames die hier mee kampen en hoeveel aanvallen zijn in jullie ogen acceptabel? Ik weet dat ik aan de bel moet trekken, maar je hoort ook dat het bij sommige zwangeren wegtrekt na een aantal dagen!