niesen

A

Anoniem

Guest

hallo,

onze dochter tessa moet wel een paar keer per dag niesen is dit normaal??? of zou dat toch een teken zijn dat ze ergens allegies voor kan zijn

groetjes

Hoi!

Maaike niest ook regelmatig, hoor! Vooral als ze ineens in scherper licht kijkt.....
Ze niest ook vaak 2x achter elkaar, net als mijn man...grappig he?
Volgens mij is er niks aan de hand,hoor, maar anders kan je eht misschien nog even bij eht consultatiebureau navragen?
Groetjes,

NathalieMS

Vienna deed dat net na de geboorte wel eens en toen zei de kinderarts dat het normaal was. Ze niest nu ook nog wel eens, maar ze is een beetje verkouden, maar het kan geen kwaad.

Merel niest ook geregeld. De kraamzorg zij ook dat dit er gewoon bij hoort bij baby ´s heeft ermee te maken dat ze nog weinig trilhaartjes in de neus hebben om stofjes enzo tegen te houden.

bedankt!

fijn om te horen dat het normaal is.
dit zijn allemaal van die dingetjes die ik niet wist en dan denk ik direkt ojee wat zou dit zijn....

beetje overbezorgd ??!! hahahahhahaha

groetjes

helemaal niet overbezorgd hoor, wacht maar tot je kind straks de eerste keer valt of het hoofd stoot en er bloed bij komt kijken haha. Ik was de eerste keer dat Max zich flink stootte en zijn hoofd bloedde (was toen 7 maanden) echt compleet in paniek. Maar naar mate het vaker gebeurd (als ze gaan lopen dan vallen ze regelmatig)  word je ook wat minder snel bezorgd en blijf je rustiger. Maar dan nog, toen Vienna verkouden werd heb ik het 1 dag aangekeken en de dokter gebeld voor advies. Een paar dagen later heb ik een afspraak gemaakt want het ging niet over. Ze zijn nog zo klein nu, kan je beter teveel zorgen maken dan te weinig in dit stadium denk ik.

hoi

Fleur niest ook behoorlijk wat. Ze nu ook nog eens verkouden....
Maar in de baarmoeder was alles zo perfect en beschermd, nu zijn ze in de wereld met een hoop stof enzo dat is dus heel prikkelend. Ik heb dit nagevragen aan de kinderarts en die bevestigde dit.

Mommy75: ik kreeg helemaal de kriebels toen ik dat van jou las, ik moet er niet aan denken dat Fleurtje haar hoofd stoot, tot bloedens toe. Terwijl ik als doktersassistente er heel goed tegen kan, begon ik  het nu toch behoorlijk warm te krijgen bij de gedachten alleen al! (oeps)

x Petra

Mijn kindje niest ook vanaf het begin iedere dag wel een paar keer (bijna altijd 2 x achter elkaar) Ik vind wel schatig eigenlijk.
De hik die hij meerdere keren per dag heeft vind ik wel heel sneu.

Terug
Bovenaan