Niet 1 maar 2

Hoi

We hebben 11 februari een echo gehad en er was niet 1 kloppend hartje te zien maar 2. Ben er nog steeds een beetje ondersteboven van. Ontzettend bijzonder om dat te zien.
Maar nu moeten we wel het een en ander anders gaan regelen. Wordt toch een beetje verbouwen en anders indelen. Ons plan was om de onze meiden bij elkaar te leggen op 1 kamer en de babykamer van de jongste voor onze 3e spruit met ietwat andere accesoires e.d.. Alleen is dat een klein kamertje dus dat gaat niet meer lukken. Wordt nog even puzzelen dus. Maar goed tot nog toe ziet alles er goed uit en ook naar een 2e echo lijkt het een goede tweelingzwangerschap te zijn. A.s. donderdag nog een echo, en bij 12 weken naar het ziekenhuis. Het enigste wat ik wel jammer vind maar goed dat is maar hoe je het bekijkt (het is niet het einde van de wereld natuurlijk) is dat ik nu niet thuis mag bevallen. Ik hou jullie op de hoogte hoe de echo van donderdag is.

Groetjes

Hoi! Wow, dat is nog eens een verrassing. Wen je al een beetje aan het idee? Lijkt me een hele gewaarwording. Ook wel heel bijzonder. Kunnen ze al iets zeggen of het een twee- of eeneiige tweeling is?

jeetje zeg, dan sta  je ook even raar te kijken!
haha, wel raar idee denk ik. Dit word dus niet jullie 3e spruit, maar 3e en 4e! Gefeliciteerd, en ik hoop dat je een mooie zwangerschap zult hebben!

x Jacqy
12+6

jeetje wat een nieuws in een keer
dan sta je best wel even te kijken als je dat te horen krijg
maar het is ook wel heel erg leuk/spannend een tweeling
nou succes er mee dan maar

groetjes sabine

gefeliciteerd! lijkt me idd even een soort van shock, het gaat druk zijn, maar aan de andere kant is het wel weer extra bijzonder.

vlgns mij kunnen ze toch nog niet zeggen of het 1 of 2-eiig is?

geniet ervan!

x Petra

Gefeliciteerd! Zeker even omschakelen, je gaat er toch automatisch vanuit dat je er maar eentje krijgt. Maar wat ontzetten leuk!!! Geniet er maar dubbel zo hard van.

Liefs, Lieske.

Terug
Bovenaan